GLOSSYBOX BEAUTY APRIL


 Czemu by nie przedstawić Wam wnętrza GlossyBox'a ? Zarezerwowałam swój czas na sesję zdjęciową moim nowym kosmetykom.

Numerem jeden stały się dla mnie moje dwa zapachy i błyszczyk do ust.
A teraz proszę Państwa pełna lista kosmetyków, co i do czego:

1.ANNEMARIE BORLIND Bodysilhouette - ujędrniający balsam do ciała.
2.BIODROGA Oxygen Formula Tag und Nacht - krem matujący do stosowania na dzień i noc. do skóry tłustej (czyli nie dla mnie)
3.BM BEAUTY Blusher -  Róż do policzków ( na początku myślałam , że to cień ) , nigdy takiego różu nie stosowałam, dlatego chętnie przeczytam jakieś rady. Podoba mi się jego brzoskwiniowy odcień.
4.ILLAMASQUA Sheer Lipgloss - Nieziemsko smaczny błyszczyk do ust o ślicznym i soczystym odcieniu.
5.MAISON MARTIN MARGIELA (untitled) Perfum -Flakonik bardzo charakterystycznej perfumy.
6.THOMAS SABO Charm Kiss Eau de Perfum - Bardzo pociągająca perfumy (?) A raczej jej próbka :)







4 komentarze:

  1. Ciekawa zawartość w tym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfumy zawsze liczbie mnogiej :) a nie perfuma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to nie jedyna literówka w tekście ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger