GLOSSYBOX MAI


Uwielbiam dostawać paczki i je rozpakowywać, to prawie tak jak prezenty na Boże Narodzenie. GlossyBox jest niespodzianką, ponieważ nigdy nie wiesz co znajdziesz w środku. 
W majowym GlossyBox'ie znalazłam : 
4711 ACQUA COLONIA  Mandarine & Cardamom 19.90 € / 50ml - bardzo mocny i piękny zapach mandarynki z kardamonem , który bardzo długo utrzymuje się na skórze (!)
BABOR Sensational Eyes Fluid 19,50 €/ 4ml - Rewitalizujący krem pod oczy, nawilżający i redukujący cienie pod oczami. Dodatkowo optycznie maskujący zmarszczki.
EUCERIN Hyaluron Filler Tagespflege fur trockene Haut 28,00 € / 50ml - dzień na dzień dla skóry suchej.
L'OREAL PARIS Nude Magique BB Cream Blemish Balm 11,99 € / 30ml - Krem nawilżający BB .
SEXY HAIR bigsexyhair Spray & Play 16,95 € / 300ml - lakier do włosów, w sam raz mieszący się do kosmetyczki w podróży.
THE BODY SHOP Rainforest Radiance Hair Butter 12,00 € / 200ml - Masło do włosów farbowanych , pozbawione sztucznych składników. Chętnie wypróbuję, moje włosy ostatnio pozbawione są życia...
+ Blush Brush , szczotka wykonana z prawdziwej koziej sierści. Nie jestem ekspertem, więc się nie znam i nie będę oceniać ;-)

Jest to mój drugi Glossy Box , jeśli mogłabym , zamiast lakieru do włosów , wolałabym jakąś kolorową szminkę do ust ;-)

Cena niemieckiego GlossyBox'a - 15



10 komentarzy:

  1. Całkiem fajny, chociaż ja raczej wolałabym coś z kolorówki.

    OdpowiedzUsuń
  2. ... a kto nie lubi paczek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem bardzo ciekawa tej szczotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chce taką ramkę jak Twoja ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ramkę kupiłam jeszcze gdy mieszkałam w Krakowie we FLO store na przecenie ;-)

      Usuń
  5. www.lenka-store.pl31 maja 2012 13:20

    Wszyscy kochają paczki... :)

    Pozdrawiam,

    a wszystkie Panie zapraszam do naszej
    Krainy Kobiecych Przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kto by nie lubiał, próbowaląs już to masło do włosów ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, wczoraj podczas prysznica wypróbowałam i zaraz po spłukaniu miałam bardzo fajne delikatne włosy.Na drugi dzień czuć różnicę w czesaniu i dotykaniu włosów :) po pierwszym razie mogę polecić :)

      Usuń
  7. bardzo oryginalna ramka na zdjęcie :)
    może uda mi się jeszcze taką dorwać we Flo :)

    pozdrawiam ^,^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger