GLOSSYBOX

Tuż po godzinie 9 przyjechał Kurier z DHL i wręczył przesyłkę dla mnie, której prawdę mówiąc się nie spodziewałam, ani dziś ani innego dnia tygodnia. W przesyłce były produkty z firmy GLOSSYBOX
Wczoraj miałam imieniny, domyślać się mogę , że to prezent : >
W przesyłce znalazłam takie produkty jak :
2 x perfumy.
błyszczyk do ust
cień do powiek
balsam do ciała
i krem.

Na facebooku widziałam, że wiele osób to kupuje, Jeśli mieliście okazję zamawiać Glossybox , jakie były Wasze opinie? Chętnie poczytam. ;-)



8 komentarzy:

  1. nigdy na to nie wpadłam, ale faktycznie glossybox może być świetną alternatywą prezentu ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. prezentuje się świetnie, zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdę niezły pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że to bardzo fajna alternatywa ale wiążąca się z małym ryzykiem :) ale w sumie czemu nie wypróbować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo idealne jako prezent <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo ciekawa zawartość! Ja nie miałam okazji zamówić Glossyboxa, może kiedyś się skuszę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, ja takim prezentem to bym na pewno nie pogardziła :D Zazdroszczę - szczególnie, że zawartość naprawdę OKAZAŁA.

    OdpowiedzUsuń
  8. www.lenka-store.pl11 maja 2012 11:50

    Chyba każdą chciałaby dostawać takie prezenty-niespodzianki :)
    Rozpieszczają Cię :)

    Pozdrawiam ciepło!

    zapraszam w wolnej chwili do siebie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger