15 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz:)
    cudowne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, szczególnie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie i marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja lubię tego typu spodnie i ten kolor.. mniam. Nadruk na koszulce też przyciąga uwagę. Uwielbiam takie t-shirtowe maziaje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie będę się rozpisywać, po prostu świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  6. dzisiejsza stylizacja podoba mi się ze względów kolorystycznych :) kolor spodni, sweterka i Twoich włosów - dla mnie bomba zestaw :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny blezer, rewelacyjny. I strasznie podoba mi się kapelusz - dodaje Ci uroku. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. świetn ten zestawik♥
    ale z Ciebie chudzinkaa ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno mnie tu nie było, kochana wyglądasz jak zawsze wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta bluza jest po prostu boska - look bez niej nie jest już tak ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne portki, fajny tatuaż (?) fajny kapeluuusz! Bardzo wakacyjnie, uwielbiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeden z Twoich najlepszych outfitów ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger