Mint skirt : : : : : : : : : : :

Nareszcie udało mi się pokazać Wam mój nabytek z Le Bunny Bleu. Co prawda słaba jakość zdjęć ale jakoś muszę się tym zadowolić ;-) Nowa torebka z fashion2day.pl , sklep oferuje fajne rzeczy, które sprowadzane są z Holandii. Można w nim znaleźć najnowsze kolekcje zagranicznych i polskich marek a także, polskich młodych projektantów . To kolejny fajny sklep, na który napotkałam się przeglądając jakieś forum.

A tak przy okazji, mam do odsprzedania bon na zakupy w sklepie RESERVED na kwotę 250zł .
Cena 200 zł. Info - divanaurlopie@gmail.com







skirt - oasap
blouse - glamorous
shoes - le bunny bleu
necklace - zielony kot
watch - lazy cutie
breclet - romantica





22 komentarze:

  1. Torebka bardzo mi się podoba, cały zestaw świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica i torebka - świetne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna spódnica, torebka i cały look, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica genialna :)

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oszalałam. no oszalałam! :D spódnica wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  6. AAAAA JAKA PIEKNA KOSZULA :) zakochałam sie!

    OdpowiedzUsuń
  7. So colorful outfit!Love it!

    http://fashioncareofwoman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie, tylko buty mi tu jakoś wyraźnie nie pasują. W ogóle nie wkomponowały się w całość. Czemu chcesz się pozbyć BONU?! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. www.lenka-store.pl21 maja 2012 13:20

    Wyglądasz świetnie! Koszula robi największe wrażenie :)


    Pozdrawiam ciepło,

    a w wolnej chwili zapraszam do siebie
    po odrobinę kobiecej przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super kolory, uwielbiam te zegarki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie kolorowo i oryginalnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka śliczna spódnica *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszamy do udziału w konkursie organizowanym na portalu SilesiaYoung, gdzie można łatwo zdobyć naprawdę świetne kosmetyki! Wszelkie informacje dotyczące konkursu można znaleźć tu : www.silesiayoung.pl/nagradzamy-stylizacje

    Zapraszamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekny nabytek:) I jak ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cute skirt, beautiful accesories.
    XOXO
    http://the-glambition.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna spódnica i w modnym w tym sezonie kolorze. W ogóle fajne masz tatuaże. Ja czekam na mój już 2 miesiące i nie mogę się doczekać, aż też będę sama miała.

    OdpowiedzUsuń
  17. buty masz świetne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger