Mokasyny Le Bunny Bleu

W tym tygodniu przytrafiły mi się miłe niespodzianki.
Jedną z nich była paczki z mokasynami Le Bunny Bleu, za które nie musiałam na szczęście opłacać cła.
Kosztowały 44$ a wiem , że przy większych cenach naliczają cło.

Druga dobra wiadomość, dostałam pracę (!!!) ;-)

Poniżej moje cudeńka, miałam zamawiać inne, niestety tuż przed moim zamówieniem wykupiono mi ost. parę ;-) 

de.

In Diese Woche sind paar Überraschungen auf mich zugekommen.
Zuerst habe ich  eine Päckchen mit Mokassins Le Bunny Bleu  erhalten, für die ich keine Zollgebühren zahlen musste. Ich weiß das die Mokassins 44$ gekostet haben und bei diesem Preis muss mann schon Gebühren zahlen. Hab ich aber Glück gehabt.
Nächste Überraschung ist das Ich eine Arbeitsstelle bekommen habe(!!!) ;-)


Hier unten sind meine Lieblinge, ich wollte andere bestellen, aber die haben die letzte paar schon ausverkauft ;-)




15 komentarzy:

  1. Świetne są. Krój, wyglądają na porządne i jeszcze te urocze połączenie kolorystyczne, dobrze wybrałaś :)

    Chwal się co to za praca :D ?

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak słodko wyglądają:) no i pochwal się pracą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są!:)
    i gratuluję zdobycia pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje no i pochwal się co to za praca :)
    Czekam na stylizację z tymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie słodziutkie! Gratuluję zdobycia pracy, chwal się, chwal! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne! zaczynam lubić mokasyny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. pikne

    http://znamimozeszwiecej.blogspot.com/ zapraszam i zachęcam do klikania lubię to (fanpage genialnego fotografa z mojego otoczenia ♥) na https://www.facebook.com/KacperGodlewskidzaasper

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam mokasyny,a twoje są urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne mokasyny. a gdzie ta praca? :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne mokasyny! A co to za praca?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger