Nie chcę zabijać swojej wyobraźni.

Gdybyście mnie zapytali : ' ' co byś zrobiła z wysoką sumą pieniędzy ?' '
 Wiedziałabym co odpowiedzieć. Nie, nie wydałabym tego na ciuchy i inne pierdoły, którymi zagraciłabym mieszkanie.
Kwotę podzieliłabym na trzy.
Pierwszą część kwoty przeznaczyłabym na jedzenie dla psów i kotów ze schroniska dla zwierząt.
Żal mi tych biednych zwierząt , które ludzie wyrzucają na pastwę losu. I krew mnie zalewa, gdy widzę co ludzie potrafią takim zwierzętom robić. Dlatego zachęcam Was do klikania w banner pustej miski, który widnieje tuż pod nazwą bloga. Zachęcam Was również abyście pomagali schroniskom, co jakiś czas rusza akcja zbierania koców i innych rzeczy, które zdarza nam się wyrzucać (zazwyczaj taka akcja trwa zimą ale warto o tym pamiętać). W tej chwili idzie lato, warto także wystawić miskę z wodą, to nas nic nie kosztuje i pomoc innym może nas bardzo usatysfakcjonować.
;-)
Niestety nie posiadam takiej kwoty pieniędzy, ale warto sobie przemyśleć.
Co ty byś zrobił z dużą sumką pieniędzy? :)

edit:rejka nalegała więc dopisuję, druga i trzecia część kasy poszłaby na rachunki i reszta na czarną godzinę.







blazer - glamours
blouse - glamours
jeans - yes or no %
shoes - dash44
bag - katsu
belt -  ? ?
hat - delamo
schal - second hand
ring - ? ?
necklace - zielony kot

39 komentarzy:

  1. O łaaaał. Jesteś w szczytowej formie, ta mieszanka wzorów to mistrz !

    OdpowiedzUsuń
  2. The bag is so cute and I love your blazer! Great combination!

    FASHION CAT
    www.myfashioncat.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorystyczne szaleństwo :) torba mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie ta kolorystyka!!!! piekna masz bluzeczke i marynarke!

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaaaaaaa twoje buty aaaaaaaa cudooooooo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowe szaleństwo! Piękny żakiet i buty ale ja pewnie nie połączyłabym tego tak. U Ciebie natomiast wygląda to super! Uwielbiam Twoje kolorowe, bajeczne zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny zestaw, super marynara i boooooooskie koturny! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle perfekcyjnie :)

    Adam,
    http://bmagazyn.com

    OdpowiedzUsuń
  9. odłożyłabym rodzeństwu na wypasione studia - nieco egoistycznie, ale taka prawda; choć nie powiem, zwierzaczkom też chętnie pomagam anyway - prześliczny outfit!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny styl, naprawdę! :D
    Masz bardzo fajnego bloga.
    zapraszam do siebie :-)
    +jak dodałaś banner pustej miski na bloga ? Ja juz się tyle z tym męczę i dalej nie wiem, gdzie wpisac ten kod HTML.. ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow Kochana ale szaleństwo! i wszystko pasuje do siebie:)

    ps.ja podobnie do Ciebie, gdybym tylko mogła na pewno przeznaczyłabym pieniążki dla kochanych zwierząt!

    OdpowiedzUsuń
  12. kupuję wszycho z wyjatkiem butów;-PPPP

    OdpowiedzUsuń
  13. zabójcza wspaniała marynarka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty są cudowne! Dzięki Tobie dowiedziałam się o tej psiej akcji i na pewno będę ją regularnie wspierać. Fajny pomysł na propagowanie tego typu akcji na blogu, zdecydowanie popieram !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy ;-) już myślałam, że mój tekst został olany przez wszystkich.. ;)

      Usuń
  15. Ne wiem na czym mam oko zawiesić, każda część garderoby jest świetna :D Chociaż ja osobiście wolę proste zestawienia, to wielki szacun za kreatywność :)

    Pozdrawiam!
    http://strasznaszafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Marynarka i buciki <3 Torebka jest cudowna :*

    Jeśli masz ochote:
    http://idontspeakpolish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna marynarka ;)
    a co do schronisk to naprawdę warto coś robic, każdy gdyby oddał chcociaz paręzłotych w formie karmy, to na pewno polskie schroniska nie wyglądałyby tak jak wyglądają, a zwuerzęta byłyby w nich szczęsliwe ;)

    PS. zapraszam na mojego nowego bloga!
    http://radiostationlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham ludzi z takim podejściem :) na klikam na poomoc.pl tam mam cala pomoc skumulowana na jednej stronie :) zachęcam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znałam tego linku, i dzięki tobie poznałam :)

      Usuń
  19. ej ej
    a co z drugą i trzecią rzeczą
    bo pierwsza,to schroniskowa pomoc dla zwierzaków.
    a reszta? ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. osz ty,kolorowa wariatko ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. do twarzy Ci kochana w grzywce :) śledzę Cię od kiedy pamiętam i nie przestanę , bardzo tu u Ciebie pozytywnie :) pozdrawiam , powodzenia życzę

    OdpowiedzUsuń
  23. Torba genialna! ; )
    Jak byłam mała chciałam pracować w schronisku.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne spodnie. I bardzo podoba mi się połączenie bluzki z marynarką, dość odważne na, które ja chyba bym się nie odważyła, ale za to Cię lubię :) Oczywiście kliknę w banner :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne kolorki :)
    a torba marzeenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. ja korzystam z Karmimy psiaki.pl tam z tej strony wysyłają od czasu do czasu na e-maila linki do różnych stron które po kliknięciu dają kase schronisku :)
    i postąpiłabym podobnie co do tego gdybym wygrała jakąś kasę dość sporą, część jej poszłoby na bezdomne kotki i pieski :) kocham zwierzaki i staram się im pomagać, na swoim osiedlu dokarmiam bezdomne kotki kupując im chrupki, dając wodę i mleczko dla kociąt, to na prawdę wspaniała sprawa pomagając zwierzakom :D

    OdpowiedzUsuń
  27. buty i torebka urzekające!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne połączenie marynarki z tą bluzką

    OdpowiedzUsuń
  29. szczerze przyznam, że daaawno mnie u Ciebie nie było, pięknie tu, a i Ty jakaś taka..odświeżona!
    rewelka;)

    OdpowiedzUsuń
  30. genialnie wyglądasz! wszystko super się łączy. kurcze, chcielibyśmy napisać coś więcej ale autentycznie nie mamy żadnych uwag :)


    buziaki, Jędrzej i Ala
    zapraszamy do nas! www.fashionkiss.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ty cholero jedna, Ty! Wyglądasz rewelacyjnie w grzywce i łączysz wzory po mistrzowsku. A i jeszcze masz dobre serducho. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. yellow_submarine9 maja 2012 16:53

    Pragnę tej torby!

    OdpowiedzUsuń
  33. My universe! I'm totally in love of this!

    OdpowiedzUsuń
  34. www.lenka-store.pl10 maja 2012 13:51

    Marynarka i fryzura -mistrzostwo! :)
    Wyglądasz świetnie!

    Pozdrawiam
    i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger