Nienawidzę jeździć pociągiem bez biletu.

Przełamałam się i pierwszy raz od dłuższego czasu założyłam nieco krótszą spódniczkę niż zazwyczaj.
Co to wzoru nie byłam do niego przekonana ale teraz cieszę się że zaryzykowałam!
Bluzka, którą mam na sobie pochodzi z fashion2day.pl , długo szukałam takiej , która jest połączeniem sweterka i bluzki w jednym. Dodatkowo jest asymetryczna. W dzisiejszym zestawieniu tego nie zobaczycie.
Do następnego.See yaa!

ps. znacie jakieś sposoby na obcierające buty ?








skirt - sheinside
blouse - fashion2day.pl
shoes - le bunny bleu
sunglasses - giant vintage
bag - manifest your style
breclet - malvare
watch - lazy cutie

28 komentarzy:

  1. skąd obawy przed pokazywaniem nóg? Przecież dobre są;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu nie lubię pokazywać się w krótkich spódnicach , nie żebym miała się czego wstydzić, po prostu jestem skromna. Albo to obawa by nie postrzegano mnie tak jak ''dziewczyny, które w szkołach lubiły ukazywać swoje nogi w mini i brzuchy nosząc przykrótkie bluzeczki'' niesmak pozostał :)

      Usuń
  2. nogi pierwsza klasa!

    a spódnica, o matko.. jakbym widziała bananówę mojej mamy z lat mdłości :) super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. spódniczka śliczna:)dobrze,że zaryzykowałaś:)a nogi pokazuj częściej:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. masz świetną figurę!;D

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli skórzane lub skóro podobne to ja smaruję kremem, taką grubą warstwą na noc - zmiękcza ona but ;d
    a jeśli chcesz je szybciej rozejść to grube, wilgotne skarpety i tak w nich po domku sobie spaceruj kilka godzin - mój tata tak robi ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. urzekający zegarek, spódniczka tez śliczna! zapraszam do mnie na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja smaruję paski od wewnątrz..margaryną:D i zawsze mi to pomaga:D
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to też wypróbuję, dziękuję :)

      Usuń
  8. Wisiorek z globusem jest cudowny! < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny mix print, rewelacyjnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit! :* spódniczka hipnotyzuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. a na obcierające buty to polecam polać wrzątkiem szmatke przyłożyć tam gdzie Cię gniecie i ciągnąć, ewentualnie przyklepać młotkiem jeśli jest w takim miejscu że się da, tylko wiadomo z umiarem bo można przesadzić;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wypróbuję wszystkie sposoby :)

      Usuń
  12. plasterek przyklej,Monisia ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. plasterek przyklej,Monisia ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. a byłam prawie pewna, że spódnica to H&M and Versace, a tutaj zmyłka. połączenie pasków z printem w ogóle mi tu nie pasuje, ale to kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oklej buty plastrami robiac taka "wysciółkę" lub kup specjalne plastry na miejsc gdzie buty Cię obcierają 9koszt ok.4 zł w CCC).
    Ania. :)
    www.annmac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna !! print cudowny !! *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. www.lenka-store.pl25 maja 2012 12:06

    Proponuję plasterek :) to chyba najprostsza metoda :)

    Pozdrawiam,
    a wszystkie Panie zapraszam do naszej Krainy kobiecych przyjemności
    oraz na naszą stronę na facebook'u :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli obcierają Ci pięty, to kup sobie podpiętki (w sklepie obuwniczym). Stopa się podnosi i but nie uciska problematycznego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  19. I LOOOVE that skirt! and also your bracelet and your watch ;)


    http://www.ginaddict.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne połączenie wzorów :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  21. idealnie! to jeden z lepszych twoich outfitow!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger