PHOTO CAMERA IS DEAD.

Niestety mam smutną wiadomość.. mój aparat umarł śmiercią naturalną. Przy sobotnich zdjęciach w trakcie 18'stych urodzin naszego sąsiada , nagle padł. W tym momencie nie jestem w stanie nic zrobić. Za miesiąc kupuję drugi i tutaj mam do was pytanie. Może jesteście w stanie polecić mi lustrzankę cyfrową marki Nikon ? 
Moja poprzednia lustrzanka to typ D70 , niestety ale nie podobała mi się. ;-)
przy okazji zapraszam na drugiego bloga, - glutemwmorde.blogspot.de

udanego tygodnia!


9 komentarzy:

  1. łączę się w bólu po stracie aparatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsze z Nikonów to te bardziej profesjonalne: nikon D300s D700 D800(wyszedł w tym roku). ich cena może przerażać. a z tańszych to wcale się nie dziwie nie przypadł Ci do gustu D70;D D80 i D90 ( w zastępstwie za D90 może posłużyć D7000) są o wiele lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam Nikona d3100 i jest bardzo dobry ;D
    wpadnij do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, ale masz jeszcze ten tatuażowy.
    poza tym to swietna nazwa bloga - glutemwmorde heheheh
    <3 uwielbiam!

    http://radiostationlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. JA chcę taką koszulkę i tatuaż <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak będę coś na ten temat wiedzieć, napiszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę przywiązanie do marki aparatu jak u mnie. Ja niestety (bo nic nie poradzę) wierna jestem Pentaxowi.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger