ZŁOTE TRZEWIKI

 Mój nikon leży na półce całkiem martwy ale w zastaw mam przecież swój telefon , który robi całkiem niezłe zdjęcia.
Xperia Arc , bo taki jest jej model. To ona ratuje mi życie.

A poniżej widzicie jak śmiesznie połączyłam złote trzewiki Irregular choice z nowymi spodniami Oasap , które są idealne. Zwężone nogawki i szersze w kroku.
I oto tak właśnie spędziliśmy wolny czwartek nad Renem.


de.

Mein Nikon liegt auf dem Regal, aber dafür hab ich noch mein Handy! Der macht auch sehr gute Bilder. Xperia Arc- Das ist der Model der mein Leben rettet :p


Sieht ihr das?  wie lustig ich meine goldene schuhe Irregular choice und mit meinem neuen hossen Oasap  zusammen gepasst habe.

So haben wir Donnerstags Morgens den zeit zussammen verbringt.











pants - oasap
jacket - zara
breclet - romantica
shirt - no name
sunglasses - giant vintage

18 komentarzy:

  1. dawno u Ciebie nie byłam,a tu ..jest wciąz tak jak mi się podoba :)
    uwielbiam takie spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo jak byłam kilka lat temu na wymianie w Niemczech byłam w podobnym miejscu - były tam te same śmieszne drzewka:D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam okulary i spodnie, a poza tym fajnie Ci jak masz dłuższe włosy ;))

    radiostationlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaki masz świetny kolorek włosów !
      u mnie coś nowego ;* wpadnij

      Usuń
  4. ciekawe są te butki, ale jednak i tak moją uwagę przyciągnęły te genialne spodnie! Idealnie do ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty bardzo odważne, ale w tym połączeniu, zwłaszcza ze wzorzystymi spodniami wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I'm dying for your pants, just amazing, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio trafiasz same dziesiątki !

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie zarąbiste buty !!! rewelacja !! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ooooooooooooogasz, wymiatacze!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kocham tę markę butów,są genailne i chodziłabym we wszystkich,ale mam tylko jedne :)
    super spodnie i super połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. też szukam złotych botków:) kocham nazwę Twojego bloga hihi

    OdpowiedzUsuń
  12. świtne spodnie. jak dla mnie, albo inne spodnie, albo buty do tego stroju. Za bardzo wszystko bije po oczach. oczywiscie kazdy ma swoj styl :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger