||| BEZSENNIE

Wraz z przyjściem poniedziałku jestem strasznie zamotaną osóbką. W dzień dzieje się tyle różnych rzeczy, a ja zamiast w tym życiu uczestniczyć (wstać, zjeść śniadanie, ogarnąć mieszkanie, nakarmić królika i pracować) to wolałabym spać. Mój organizm po nocnej zmianie nie może się przestawić. Już drugą noc męczę się z bezsennością. Co poradzić? Jestem nie do życia.


BEZSENNE MIASTO ROZMAWIA O TOBIE Z TYSIĄCEM GWIAZD TWOICH OCZU.
NOCĄ...jestem miastem..


( a o miejscu w którym robiliśmy zdjęcia możecie poczytać (i pooglądać też) - > tutaj glutemwmorde.blogspot.com )






shirt - otf
blouse - h&m (men)
glasses - giant vintage
leggins - pawilon vintage
shoes - new balance via ebuty.pl
breclet - mika kośka
ring - zielony kot

20 komentarzy:

  1. Jak można tak piękne buty tak beznadziejnie łączyć z tym czymś co ty nazywasz stylizacją? Dla mnie to zwykłe szmaty, jakbyś ubierała się po ciemku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu... widzę, że dopadły Cię Anonimki </3

      Usuń
    2. uuu, nasz ulubione też pozdrawiam </3

      Usuń
  2. Uwielbiam Cię w tych legginsach. :) I cała góra mi się podoba, razem z okularami.

    OdpowiedzUsuń
  3. A swoją drogą... masz cudowny kołnierzyk! Sama go ozdabiałaś czy tak już wyglądał? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz cudownie ! :) przepiękne legginsy :)a w tych okularach wyglądasz świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kołnierzyk w koszulce jest świetny !
    Zapraszam DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw idealny! Niczego bym nie zmieniła! ;) Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem fajna i dość odważna stylizacja :) mnie się podba, lubię jak ktoś eksperymentuje z ciuchami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. www.lenka-store.pl27 czerwca 2012 11:33

    Podoba nam się Twoja bransoletka :)
    Jeśli szukasz więcej takiej ciekawej biżuterii
    to zapraszamy do nas, do działu nowości :)

    Pozdrawiamy,
    Sklep Lenka-Store :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę przyznać, ze spore wrażenie robi na mnie to, jak Ty to wszystko łączysz:)
    No, bo to łatwe nie jest ;)
    a Ty zawsze wyglądasz dobrze w całym tym bezliku elementów:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. wg mnie wszystko łączysz perfekcyjnie, wszystko jest ze sobą w jakiś sposób zgrane. mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przejmuj sie bezsennością, ja własnie ostatnio też mam z tym problem, jakby mi sie mozg przestawil na inną porę ;)
    pozdr!!

    OdpowiedzUsuń
  12. bransoletka i legginsy, chętnie bym Cię z nich okradła:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Leginsy bombowe.
    Dodam jeszcze też ,że nominowałam Ciebie i Twojego bloga do nagrody Versatile Blogger Award;-) Wszelkie informacje, znajdziesz na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  14. http://shinybox.pl/?ref=468c2eb

    na dole klik zarejestruj.
    DARMOWE PUDEŁECZKO Z KOSMETYKAMI

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger