DANCING SHOES !!

Tydzień ten trwał dla mnie całą wieczność, nie pamiętam kiedy ostatni raz tak bardzo dłużył mi się czas.
Dzisiejsze spontaniczne zdjęcia, wykonane pod a raczej nad peronem 5.
Na ostatnim zdjęciu nawet nieźle się trzymam, pomijając fakt, że miałam nocną zmianę i poranne odsypianie ;-)
Udanego Weekendu (!!)

ps. przypominam o konkursie >> T U T A J << 

ps2. Zwracam się ładnie z prośbą do osób, które odpowiadają za zamieszczanie komentarzy typu " Nazywam się Ania i reprezentuję sklep internetowy XXX . chcielibyśmy nawiązać z tobą współpracę  '' To nowa moda nawiązywania współpracy po przez komentarze? Bo nie ogarniam.

Nie usuwam komentarzy, ale te od razu lecą do kosza.






jacket - zara
pants - oasap 
shoes - nike via ebuty.pl
breclet - romantica
bag - koperska
necklace - mika kośka

23 komentarze:

  1. You look awesome darling! Love your pants! <3 <3 <3 Kisses

    OdpowiedzUsuń
  2. Szmat czasu nie oglądałem twoich setów :) Widzę,że nie wiele się zmieniło,wciąż jest kolorowo i nietypowo :)Bravo za konsekwencje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh my! Spodnie przenajlepsze na świecie! Też je chcę! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. super sa twoje spodnie! :3

    zapraszam do mnie mam nadzieje ze twoj blog rowniez Ci sie spodoba i dodasz mnie do obserwatorow :> ----> http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jej jakie genialne spodnie <33

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna stylizacja , a spodnie są genialne ! Fajne i nietypowe połączenie z tymi adidasami !
    A mi ten tydzień zleciał przeciwnie, bardzo szybko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zestawienie ze sportowymi butami.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz ekstra. fajna ramona... gdyby tylko mieli taką w kolorze brązu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zawsze twój styl rządzi ;)
    te spodnie to miłosc od pierwszego wjerzenia ;)
    i do tego ta ramoneska - cudo!
    myślałam, ze pracujesz jako fotograf, więc masz nocki?
    wyśpij się dobrze ;)

    PS zapraszam na giveawaya na moim blogu ;)

    http://radiostationlove.blogspot.com/2012/06/giveaway-win-owl-necklace-and-rings.html

    OdpowiedzUsuń
  11. You look amazing! Love this outfit! The pants are awesome!

    xx
    biskvittka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. skóra, fura i komóra! XDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi bardzo podoba się odcień Twoich butów nike. Lubię takie ciemnoniebieskie barwy i uważam, że doskonale komponują się z resztą Twojego stroju. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger