OF THE WILD MOTORCYCLE (!!)

Pamiętacie , gdy pisałam (w tym poście) , że dostałam od sklepu design4europe wypasioną koszulkę do testingu ? Nosiłam ją wiele razy, ostatnim razem nawet wypaliło i zrobiliśmy kilka zdjęć. Koszulka wykonana jest ze świetnego materiału. Sklep ma ciekawy asortyment , moją uwagą jest, aby do asortymentu damskiego dodano koszulki z lekkim over size'm. Nie lubię przykrótkich damskich koszulek, z pod których wystaje pępek. Moja koszulka to jak widać koszulka męska. W tym zestawieniu połączyłam ją z kołnierzykiem prosto ze studiapomyslow, który już nie raz się przejawiał i urocza różowa spódniczka.
Całość dopełniają niebieskie szpilki na grubym obcasie. 

Przypominam również o trwającym konkursie - tutaj < -








t-shirt - design4europe
skirt - aevintagestore
shoes - heppin
breclet - zielonykot
bag - second hand
collar - studiopomyslow
sunglasses - giant vintage

22 komentarze:

  1. Świetana stylizacja! I kołnierzyk do shirtu- love it!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten look - mój nowy faworyt. Mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham ten zestaw!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. g e n i a l n i e :)
    wszystko mi się podoba, buty, koszulka i bransoletka! mistrzostwo!:) pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie się prezentuje, pomimo, że to męska koszulka :)
    www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne połączenie! całość świetnie dobrana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. co zrobiłaś z rękawami, że nie wyglądają, jak w typowo męskiej koszulce, że nie są zbyt długie? zwyczajnie je podwinęłaś, czy przyczepiłaś czymś?

    OdpowiedzUsuń
  9. stylowo wyglądasz, te połączenie bardzo mi przypadło do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  10. koszulka super stylizacja genialna:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. bransoletka mnie zauroczyła, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  12. cały outfit uroczy, strasznie mi się podoba : )

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko jak zwykle ciekawie i wspaniale połączone! jesteś mistrzynią łączenia kolorów i wzorów. a co do koszulki to gdybyś nie napisała to pomyślałabym, że to koszulka z kołnierzykiem :P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super. Połączenie sportowej koszulki z kołnierzykiem , bardzo fajne:) Do tego ta niesamowita spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  15. www.lenka-store.pl20 czerwca 2012 11:49

    Widzę, że kołnierzyki są coraz modniejsze :) W połączeniu z koszulką wyglądają dosyć efektownie :)


    Pozdrawiam,
    i zapraszam do Lenka Store
    nowy towar prosto z Anglii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie najlepszy zestaw, jaki widziałam w ostatnim czasie! czuję się, jakby przejechał mnie jakiś czołg, niesamowita stylówka! genialna spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam sklep design4europe, w końcu to ekipa z mojego rodzinnego miasta. ;) W każdym razie koszulka od nich + ta przeurocza, różowa spódniczka = piorunujący efekt! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Też powiem,że jeden z lepszych zestawów

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger