Oliver koletzki feat fran - Hypnotized

W swojej obuwniczej kolekcji nie posiadałam jeszcze oxfordów , aż do teraz. Od kilku lat ich szukałam. Miałam oczywiście podobne, które rozwaliły się kilka dni po ich noszeniu. Jak? Wysiadałam z tramwaju i obtarłam jednym o schodek. Tak po prostu obtarłam, że pięta była cała we krwi. Od tak. Ale te są z o wiele lepszego materiału i czuję , że będą się długo trzymały.

Przy okazji -> glutemwmorde.blogspot.com Nowe !







jacket - zara
blouse - glamorous
pants - kiss jane
shoes - mcarthur
sunglasses - giant vintage
necklace - zielony kot
breclet - romantica


16 komentarzy:

  1. niesamowita stylizacja !świetna ta skórzana kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. www.lenka-store.pl25 czerwca 2012 11:16

    Uwielbiam takie spodnie :) A całość wygląda świetnie.

    Pozdrawiamy ciepło,
    Sklep Lenka-Store
    Kobieca Kraina Przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, ale koszula bije na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się takie zestawy! pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! genialna jesteś! koszula , kurtka <3333


    obserwuję
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. super, super, super !:D nie mogę się napatrzeć *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Love that blouse!

    xx
    naturally-christina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna koszula i kurtka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw,ramoneska obłędna, bardzo mi się podoba koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie spodnie, takie buty, skórzane kurtki i wszelkie koszule, także tym zestawem mnie zdobyłaś. sama mogłabym tak biegać. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś tak ładnie wyglądasz.
    w tej kurtce,w tych włosach,w tych butach.
    mniam.

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowita koszula, świetny wzór *.*
    pozdrawiam
    http://myfashionworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. w takich włosach Ci najładniej :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger