Wyprzedaże ( !! )

Miałam okazję zamawiać kilka razy buty na stronie Sarenza.pl , nie tylko dla siebie , buty zamówił również dla siebie mój chłopak a aktualnie planuję kupić buty i dla brata.
Od kilku dni trwa wyprzedaż butów letnich i torebek. Poniżej przedstawiam modele butów, które wpadły mi w oko. Niektóre z nich nawet podlinkowałam ;-) Chętnie przyjęłabym z otwartymi ramionami niektóre z nich, a Wy ?

Wyprzedaż na Sarenza.pl trwać będzie do 25 lipca, myślę , że warto skorzystać z takiej promocji. W końcu mamy lato. ( i nawet ja skorzystałam , zastanawiacie się co zamówiłam ? ).

Dodam, iż denerwuje mnie fakt, mamy lato a ja zamiast wygodnych i przewiewnych sandałów zamawiam buty sportowe. Czy to normalne? :>




5 komentarzy:

  1. ostatnie sandałki są supeR:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kéy Té By Kallisté Karell są świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie one cudne!
    mam kilka swoich typów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger