CYCLECHIC

Naszym nowym hobby jest jeżdżenie na zakupy rowerami. Ja biorę swój koszyk z LoVelo w piękne białe groszki i ładuję do niego wszystko co wpadnie w moje zgrabne rączki od pani z kasy. Brakuje nam jedynie wygodnej torby do bagażnika na resztę zakupów ale może za jakiś czas i ona świecić będzie na blogu!
Przyjęłam ostatnio amerykański styl, tydzień był tak upalny, aż pomyślałam.. może w końcu w weekend skorzystam z tego słońca i się opalę. Pogoda odpowiedziała mi bezpośrednio ' kij ci w oko ' i poszła za chmury. Sandały poszły w odstawkę , zastąpiłam je botkami.






jacket - funky shop
t-shirt - familove 
shorts - second hand
sunglasses - giantvintage
shoes - Latinas via sarenza.pl
necklace - chicnova
bicycle basket - loVelo

18 komentarzy:

  1. jakże zajebiście wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Twój styl. Tyle w temacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. w żakieciku ci cacy.
    a w czarnobiałym twoim licu się zakochałam.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Great look, I love your jacket and shorts :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś zjawiskowa! Własny odważny styl = rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny set ;) I uroczy koszyk ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz ;) u nas dalej gorąco,przelotny deszcz ,a wszędzie tak jak ty jeżdżę teraz rowerem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. www.lenka-store.pl30 lipca 2012 12:18

    Te botki są idealne! :) a cała stylizacja bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiamy,
    sklep Lenka-Store

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka super! W połączeniu z szortami i botkami wygląda wspaniale, tak luźno:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny koszyk, włosy, okulary i kolczyki :-) No i ta figura... zazdroszczę :-)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zaradna-mama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. i like this outfit so much! and your tattoo is great!

    http://www.ginaddict.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger