19 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz, naturalnie, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. zauważyłam, że ta sama bluzka była w Romwe.com tylko oczywiście droższa...
    pozdr!

    OdpowiedzUsuń
  3. idealny przykład tego, że nie należy omijać działów męskich. zegarek jest świetny. no i rower czad - chciałam podobny pożyczyć od dziadka, bo sam już na nim nie jeździ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chic tee. you look great!! :)
    Love
    Nitika
    PS- NEw post is up at my blog- http://www.theshopaholicdiaires.com/2012/07/ootd-classic-black-white-with-twist.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. No bardzo zgrabne te Twoje dwa koła, Ci powiem:D Długich wycieczek i jak najmniej kraks (a najlepiej wogóle:D) Ja niestety męskich ram muszę sobie odmówić:( gdyby nie kręgosłup już dawno jeździłabym na ostrym albo na jakiejś zacnej szosówce:( Ale cóż...zadowalam i ukochuje sobie tego mojego cruisera:D

    OdpowiedzUsuń
  7. to tak jak ja, rowerowe love ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Królik dobrze przypozował :) świetna bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia. :)

    Zapraszam do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem właśnie w trakcie szukania podobnego rowera, jak ci się twój spisuje? świetna bluzka i kolczyki, udanych wypraw :) królik bije wszystko na głowę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mój się spisuje? Bardzo dobrze ;-) w najbliższym czasie muszę tylko wymienić siodełko i dokupiłam kilka rzeczy, które na dniach mają przyjść ;-) Polecam!

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger