Frankie Rose - Know me

Kilka dni temu przyjechali do mnie siostra z bratem. Dzisiaj miałam okazję by zabrać ich do miasta i oprowadzić. Dzięki temu miałam sama okazję przejść się uliczkami , których zazwyczaj unikałam jadąc samochodem. I tak właśnie trafiliśmy z alejki tureckiej do tego pięknie pomalowanego budynku. 
Pogoda bardzo nam dopisała, dlatego założyłam zwiewną spódnicę i koszulkę w serducha!
Korzystając z promocji w sarenza.pl zamówiłam sandałki Blowfish. To moje pierwsze letnie sandały i czuję , że często będą noszone ;) 
Śpiesząc się, zapomniałam okularów z domu, na twarzy zero makijażu ale o dziwo na zdjęciach wyszłam korzystnie ;)

Więcej zdjęć miejscówki, w której cykaliśmy fotki - > tutaj.







skirt & shirt - oasap
shoes - Blowfish via Sarenza.pl
bag & breclet - moostudio
necklace - mika kośka

19 komentarzy:

  1. mam słabość do tych sandałek, zastanawiałam się nad nimi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w twojej bluzce! bardzo pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. polubiłam twoje rozcapierzone paluchy ;p
    ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Oryginalna !!
    Jeszcze miejsce na zdjęcia dobrane świetnie pod zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super tło do zdjęć :)! pięknie wyglądasz;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny zestaw, a koszulka i spódnica urzekają;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super miejsce na taką sesje...kolory...kolory...aż chciałoby się zaspiewać "więc chodź pomaluj mój świat..."
    Pozdrawiam cieplo
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo przyjemny zestaw :) cudnie połączyłaś strój z dodatkami , tworząc znakomity efekt :)kolorystyka bardzo przypadła mi do gustu - nic dodać nic ująć :)gratuluję wyboru bluzeczki :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. torebka i sandałki ciekawe ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz świetnie, wszystkie elementy jak dla mnie na tak : )

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajne tło! i torebka! i sandały! ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger