L I O N

W ostatnim czasie więcej myślę o jesieni niż o lecie, przypomniały mi się moje słowa wypowiadane do R. 
'' wiesz, że już nie mogę doczekać się jesieni, kiedy będę dreptać w nowych botkach... drep drep drep ''.
Na to on '' przecież już teraz możesz w nich zacząć chodzić '' ;-)
No bo po co czekać z tym do jesieni ? Brązowe botki Latinas upatrzyłam już jakiś czas temu, strasznie przypominały mi model , który wiedziałam kilka lat wstecz w Bershce , trafiła się okazja i skorzystałam z wyprzedaży. 



A tak przy okazji... zapraszam tutaj < -- 











shoes - Latinas via sarenza.pl
pants - h&m
lion shirt - salilor
bag - heppin
sunglasses - giant vintage

24 komentarze:

  1. niesamowicie wyglądasz, z Twoich zdjęć bije taaaaka pozytywna energia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty i bluzka!! <3 Genialne połączenie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze wyglądasz świetnie :) uwielbiam Twoje stylizacje, Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam twój styl !
    super buty :))

    OdpowiedzUsuń
  5. na Twojej koszulce jest tygrys, nie lew :) bardzo fajny zestaw, buty są super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna koszulka :)
    Obserwujemy? Ja już się dodałam ;)

    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. a cóż to takie malowane na prawym (prawie) łokciu? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na lewym przedramieniu też coś masz (aparat chyba) :) Tyle razy zaglądałam i teraz dopiero przyuważyłam to :< Ładne malowidła cielesne ;)

      Usuń
  8. lubię patrzeć na Ciebie,Moniko.

    OdpowiedzUsuń
  9. oddawaj okulary, świetne są! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna, dobrze przemyślana stylizacja:) wszystko mi tu pasuje :) kolorystyka, fason i te znakomite dodatki :) wyszło tak gustownie ;) uwielbiam gdy ktoś się tak ubiera :) myślę że będę tu powracać ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że nie można z takimi rzeczami jak botki czekać do jesieni. Przecież do tego czasu uczucia mogą pomiędzy wami wygasnąć. ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. www.lenka-store.pl12 lipca 2012 10:48

    Przyznaję, że te botki są idealne! Strasznie mi się podobają, szczególnie w tej stylizacji!

    Pozdrawiam,
    sklep Lenka-Store

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny t-shirt! Buty tez bardzo mi sie podobaja;) A dzieki temu jeansy nie wygladaja nudno:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo udany zestaw zarówno w wersji ful-color jak i czarno-bałej:) Świetna bluzka, bardzo mi się podoba:) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna bluzka i buty!


    Pozdrawiam i zapraszam http://thegreatkatee.blogspot.com/ !
    Może znajdziecie dla siebie jakąś inspirację, poradę lub trik kosmetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa stylizacja :)

    http://wszystko4u.blogspot.com/
    Zapraszam do siebie.
    Osobom subskrybującym odwdzięczam się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna koszulka. :)

    http://sufferignorance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. koszulka jest genialna :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne buty i bardzo ładny kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow rewelacyjny jest ten zestaw, botki totalna miazga, a ty kwitniesz moja droga :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger