LOVELO LOVELO

Mój zielony rower już prawie odpicowany, do zamontowania pozostały mi tylko chwyty do kierownicy i zaraz po wypłacie kupuję pokrowiec na siodełko. Koszyk przy kierownicy pochodzi z uroczego sklepu LoVelo. Jeżeli macie rower i chcecie go odpicować , polecam sklep LoVelo. Koszyki, torby, chwyty do kierownicy, dzwoneczki i wiele wiele innych kolorowych rzeczy aby dopieścić swój rower ;)
W najbliższym czasie chciałabym go jeszcze pomalować, ale zobaczę co z tego wyniknie ;)









jacket - retro futuro
blouse - solilor
necklace - zielony kot
shawl - second hand
pants - h&m
shoes - marisha via eButy.pl
sunglasses - giant vintage
bicycle basket - loVelo

19 komentarzy:

  1. Zielony też jest uroczy.
    Świetna marynarka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszyk jest przeuroczy < 3
    już myślę, co by tutaj ze swoim rowerem zrobić ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za to w ogóle czekam na rower! Już długo i długo zbieram się do tego. Gdybyś pomalowała swój całkowicie na jeden kolor to efekt byłby naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja Ci powiem, że średnio jestem zadowolona z tych zakłądanych koszyków. Owszem są śliczne i słodkie, ale według mnie dosyć niewygodne:P Już mi przez mój światełko odpadło przednie bo się franca na nim opierała:P Najlepsze są przykręcane do kierownicy (ale droższe niestety:() albo takie na stałe przytwierdzane na małej podpórce (w mieszczuchach i holendrach tak njaczęściej jest:D).

    Ale abstahując od koszyka...meha wyczadzona koszulka:D strasznie mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolałam opcję zakładanych koszyków. Często zostawiam rower na Banhofie, czasami na kilka dni (zależy czym wracam do domu po pracy np nocą) i bałabym się, że ktoś skubnie mi koszyk :D

      Usuń
    2. E co Ty:D jakby miał skrobać to cały rower:D na co komu jeno koszyk:D

      Usuń
  5. Wreszcie temat rowerowy:)
    Bardzo piękny!
    Odnośnie koszyka - mam podobny model i jestem bardzo zadowolona. To czy koszyk pasuje, zależy od tego jaką sztycę oraz mostek ma rower. Wystarczy przed zakupem sprawdzić wymiary i powinno być ok.

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz fantastycznie! uwielbiam Twoje stylizacje, bo są bardzo przemyślane, ciekawe, dużo się w nich dzieję, ale nie za dużo, tylko w sam raz:) świetna marynarka!
    koszyk przy rowerze wygląda rewelacyjnie, muszę wybrać się do tego sklepu, po jakieś dodatki upiększające, mój stary, dawno nieużywany rower:)

    OdpowiedzUsuń
  7. www.lenka-store.pl18 lipca 2012 11:13

    Prawda jest taka, że przy niewielkich kosztach można tak "odpicować" swój rower, że każdy będzie się za nim oglądał na ulicy :) Jeżdżenie na rowerze stało się teraz modne - i bezapelacyjnie bardzo zdrowe :)

    Pozdrawiamy,
    sklep Lenka-Store

    OdpowiedzUsuń
  8. koszulka i marynarka genialna! nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowitą koszulkę widze i marynarkę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Maluj ! Ja mam odwrotną sytuację, bo swój pomalowałam, tylko jeszcze się nie dorobiłam żadnych gadżetów ;) Zajrzyj w wolnej chwili do mnie i obejrzyj jak odpicowałam swoją brykę ;) podaję bezpośredni link: http://slomianyogien.blogspot.com/2012/05/66-pimp-my-bike.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja, ale to przede wszystkim rower przykuwa moja uwage:) W szczególności, że wypatrywanie i fotografowanie stylowych rowerzystow to moj drugi projekt: facebook.com/roowerownia. Byłoby mi również przemiło, jeżeli zgodziłabyś się na publikacje zdjęcia ze swoim cudownym jednośladem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! bardzo ciekawy projekt :) Oczywiście, zgadzam sie pod warunkiem umieszczenia odnośnika do bloga/posta :)

      Usuń
  12. genialną masz tę marynarkę. Pozdrawiam i zapraszam również do siebie
    http://borakalina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger