maxi skirt

X lat temu , pamiętam jeszcze za czasów gówniarza, był szał na sportowe spódnice maxi. Teraz moda powraca, jedni to lubią a drudzy pukają się w głowę. Gdy tylko zobaczyłam tą spódnicę na stronie, od razu wiedziałam z czym ją zestawię. A jeżeli chcecie zobaczyć fotorelację z dnia spędzonego w Tiergarten, zapraszam na drugiego blogaska ;-) click






jacket - second hand
body - retro futuro
skirt - solilor
bag - katsu
shawl - second hand
breclet - studiopomyslow
shoes - marisha via eButy.pl




13 komentarzy:

  1. świetny zestaw:)kurtka i torebka cudowne;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz wspaniale:) świetnie połączyłaś kolory:) kurtka jest rewelacyjna:) nie mogę się napatrzeć na torbę- obłędna!! z przyjemnością dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaaa, jaka czaderska torba! zakochałam się w niej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiziaki!:D
    Ja bardzo lubię takie spódnice, ale o noszeniu ich mogę zapomnieć:( duża dupa (w porównaniu do reszty mnie:P) bardzo odznacza mi się w takich kieckach:P

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnica spódnicą, zawsze miałam słabość do szarych i czarnych dresowych materiałów ;] Ale kurtka! to jest dopiero szał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. odważne i ciekawe połączenie, ale najbardziej jednak podobają mi się buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. www.lenka-store.pl16 lipca 2012 12:36

    Przyznam szczerze, że nie podobają mi się takie spódnice ale Twoja stylizacja wypadła bardzo korzystnie.
    Kurtka jest rewelacyjna :)

    Pozdrawiamy,
    sklep Lenka-Store

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham ten zestaw ;o a na dodatek wszędzie szukam takich botek ale na 5-6 cm obcasie ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Ci dobrze w takim miodowo-brazowym kolorze:) A torebka jest swietna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. amazing style girl¡ i am following your blog, would you like to follow back? here is my blog:http://lilbourne.blogspot.com.es/ kisses sweetie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger