NEW IN:


 Moje świeże nowości w szafie. Chwilę temu był Pan kurier z przesyłką. Już drugi raz robiłam zakupy na stronie westrags i jestem bardzo zadowolona z miłej obsługi, szybkiej wysyłki (po zaksięgowaniu wpłaty przesyłka pojawiła się na następny dzień) . To bardzo duży plus, nie każdy przecież lubi czekać długo na przesyłkę. Łączna suma zakupów 41 € ;)

Od jakiegoś czasu posiadam Instagram , dlatego jeżeli chcecie , możecie mnie śledzić. Mój pseudonim  - divanaurlopie  ;)



pants , shoes & necklace - westrags

-----

6 komentarzy:

  1. www.lenka-store.pl19 lipca 2012 11:30

    Wydaje mi się, że nikt nie lubi długo czekać na przesyłkę :) Te sandały są boskie!

    Pozdrawiamy,
    sklep Lenka-Store

    OdpowiedzUsuń
  2. naszyjnik jest świetny :)
    http://lovehaberdashery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger