TOP 10 SHOES

Lipiec już tuż tuż prawie za nami, ja zamiast cieszyć się latem odbiegam myślami do tematu '' w czym ja będę chodzić na jesień '' . Jesienią można dobrze szaleć, nie potrzeba odkrywać stóp aby wyglądać fajnie i wygodnie. Lubię botki, różne kolorowe półbuty, za kostkę i przed kostkę. Kolorowe, we wzory bądź po prostu czarne z fajnymi klamrami i ćwiekami. Taki mam już styl, ale wiecie.. jako kobieta lubię też czasem założyć ładnego kobiecego buta ;)
Stworzyłam listę top 10 pierwszych jesiennych nowości ze strony sarenza.pl .
Przy okazji pomóżcie mi wybrać , które mam zamówić. (dylemat)

A od dzisiaj na stronie sarenza.pl trwają letnie promocji butów i torebek , które do tej pory nie były objęte wyprzedażą : )



Zastanawiam się pomiędzy 8 , 4 i 2. Które wybrać ?

19 komentarzy:

  1. Hmmm, to niekoniecznie mój styl, ale jeśli mam ci pomóc to chyba 10 lub 9 :>

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli o mnie chodzi,to 'pepitko' bym kciała ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. dwójeczkę chciałam w brązowym kolorze w zeszłym miesiącu, cudeńka! ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie piękne :) ale jeśli miałabym doradzić, to:
    2 - najbardziej pasują do Twojego stylu
    4 - klasyka + minimalizm = rewelacja, jeżeli szukasz czegoś kobiecego, to na Twoim miejscu wybrałabym te
    a zamiast 8 - 5, bo mają piękny kolor, są surowe, minimalistyczne, naturalne - mój faworyt.

    pozdrawiam :)
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  5. 9, 8, 5 ! Zdecydowanie najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Półbuty Georgia Rose <3 rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  7. 10 fajne :D



    Zapraszam : see-how-to-do-it.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mi podoba sie 10 i 2. Wiec z Twojej trojeczki wybralabym 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem 8 i 4 są najlepsze;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie poza 7,6 i 4
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się podobają 8, 5 i 2. Ciężki wybór między 8 i 2. Dwójeczka ma bajeczny kolor i fason, a ósemka oprócz wyglądu jest jeszcze jedna zaleta: prawdopodobnie nada się na deszcz (chyba, że to nie jest problemem) ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym wybrała 5 - półbuty Mjus, są extra. Ciekawa jestem ceny.
    Pozdrawiam____Tess.

    OdpowiedzUsuń
  13. 1,2,5,8 - nie wiem które bym wybrała gdybym się musiała zdecydować... być może 8 bo najbardziej uniwersalne dla mnie, natomiast 2 szalone i wesołe dodawały by pazurka jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 4 Buffalo cudowne

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger