Tropicana

Rok 2006 był dla mnie przełomem, wtedy poznałam wiele ciekawych ludzi a od nich zaczęły się moje inspiracje. Monika, bo tak ma na imię dziewczyna, którą zobaczyłam na zdjęciu , była ubrała w spodnie w szkocką kratę, zdjęcie do dzisiaj trzymam na komputerze. Szukałam takich przez te wszystkie lata. Gdy zdobyłam, były za duże, za małe, miały zbyt szerokie nogawki, zbyt krótkie i historia ciągnęła się aż do teraz. Te które mam, ze strony Oasap są idealne, w długości dobre, w rozmiarze dobre! a więc dziękuję sobie, że nie zrezygnowałam z poszukiwań ;)
Połączyłam je z brązowymi letnimi sandałami, uwierzcie mi , są mega wygodne! I kwiecista tropikalna koszula z internetowego second handu - vintage forever.

A tak przy okazji.. wiem , że korzystanie z Instagramu jest teraz modne , to i mnie możecie tam znaleźć..
mój nick - divanaurlopie .

I przypominajka o konkursie , do wygrania 100 zł na zakupy w h&m . tutaj < - 







pants - oasap
shoes - westrags %
ring - MANUfaktura
sunglasses - giant vintage
necklace - new yorker %
bag & breclet - moostudio

19 komentarzy:

  1. Pieknie, pięknie, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz znów genialną torbę ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. tęskniłam za Tobą.
    ach,jak wygodnie-ach jak kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie w nich wyglądasz ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bym się tak nie ubrała, ale Ty wyglądasz świetnie w tym zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no no no! jestem pod wrażeniem połączenie kolorów i wzorów, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham butyyyy!! <3 I torba oczywiście zachwyca mnie już od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  8. o! jesteś moim dzisiejszym odkryciem!
    nareszcie jakieś ciekawe zestawienie, coś do zainspirowania się, brawo.
    będę zaglądać.

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zestawienie :) ale naprawdę bardzo udane :)

    świetna torebka i pierścionek :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz świetnie, całość bardzo na tak :)

    zapraszam, u mnie konkurs, a w nim do wygrania dowolna para butów :)
    http://droppstyle.blogspot.com/2012/07/konkurs-z-reneepl-giveaway_21.html

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe połączenie kraty i kwiatów, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chociaż sama rzadko łacze wzory, to lubię gdy ktoś umięjetnie - tak jak Ty - to zrobi:) Jest świetnie, dodatki też piękne i pasujące idealnie, więc podoba mi się i to baaardzo:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. super look :)



    spodnie cudowne - świetnie wszystko dobrane :)


    ale i tak najbardziej zakochałam się w torebce i w pierścionku :))




    Pozdrawiam serdecznie


    Marcelka Fashion BLOG



    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam, że połączenie kraty i kwiatów może wyglądać tak dobrze! :O

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebki i bransoletki Moo Studio są przecudne ! U mnie właśnie stylizacja z torebką !
    Wyglądasz świetnie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny pierścionek , pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger