BULLET NECKLACE

Rach ciach ciach i grzywki nie ma, raptem 3 minuty.
Naszły wielkie upały a ja wskoczyłam w jeansową sukienkę, którą miałam na sobie tylko raz i zamiast założyć sandały zapytałam sama siebie :
'' A dlaczego tak by nie nosić adidasów do sukienek? Czy ktoś kiedyś mówił, że nie można? '' .

W tym tygodniu, wreszcie po długim czekaniu otrzymałam przesyłkę z serwowaną dzisiaj bluzą fluo z Oasap i naszyjnikiem. Nie wiem jak wy ale ja lubię takie połączenia.. no i ten fason.

I oto właśnie jaram się nową torebką o której pisałam w poprzednim poście <3








fluo coat - oasap
dress - westrags
shoes - new balance
necklace - oasap
sunglasses - giant vintage

20 komentarzy:

  1. genialne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna kiecuszka, a naszyjnik to bym Ci chętnie ukradła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no i taką Cię lubię właśnie - kolorową, oryginalną! Tak trzymaj, świetnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny naszyjnik, ciekawa torebka ale grzywka najlepsza z całokształtu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle niebanalnie i genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. jest świetnie ! sukienka i adidasy ? trafione w 10 ! Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. So cute. Bag, sunglasses, necklace - really interesting details that I love!

    OdpowiedzUsuń
  8. adidasy + sukienka oczywiscie ze wolno ;D szczegolnie jak to taka swietna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  9. różowe niubalansy - ale czad!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba przyznac, ze świetnie Ci to wyszło:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. www.lenka-store.pl20 sierpnia 2012 11:22

    Wszystko wolno! Szczególnie, gdy wygląda się tak genialnie jak Ty! Gratuluję wyobraźni, wyczucia i gustu:)

    Pozdrawiamy,
    Lenka-Store

    OdpowiedzUsuń
  12. wspomoże ktoś w zbieraniu punktów na pierwszy ShinyBox?
    z góry serdecznie dziękuję ! ;)

    Proszę zarejestrować się z linku - http://shinybox.pl/?ref=cedc2fe ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. o, cześć okulary takie jakie chciałam, o cześć ale fajnie wyglądasz! sukienka extra i new balance też mam w planach jak bede miala hajs:)

    OdpowiedzUsuń
  14. z grzywką miałam to samo kiedyś:D :D ale odrosła:D

    nie wiem co więcej powiedzieć bo zestaw jest pokręcony, a zarazem tak pociągający. lubię!

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  15. kto Ci scial grzywke sama sobie zrobilas?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger