dots vs. dots

Postanowiłam , że dzisiaj przedstawię Wam listę moich ulubionych i nowych internetowych ciuchlandów. 
Część z nich może być Wam znana, część z nich niedawno miałam okazję poznać.
Julie narogu, sklepik koleżanki Martyny, wspaniałej modelki o niepowtarzalnej urodzie <3
Ciuchbuda, kolejna koleżanka Martyna, która ma fajne modelki. Niedawno wyszedł jej film na youtube promujący sklep. Retro Futuro, dużo ciuszków w stylu retro i vintage.
Pulpashop , sklep posiada dwa działy, vintage i projekt.
 AEvintagestore pamiętam, gdy głosowałam na nich w plebiscycie modne kreacje.    
lots of clothes znalazłam przez przypadek na facebooku i spodobało mi się, dlatego trzymam w ulubionych i przeglądam od czasu do czasu, a nóż może coś świetnego się trafi ;)
Fashionfreak uwielbiam wygląd sklepu i jego asortyment. Z tego co się orientuję, włascicielka posiada sklep stacjonarny, który znajduje się w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 61.
Vintage Forever , Odkrywka , Vintage CafeFunkyshop to najnowsze, które poznałam jakiś czas temu, każdy ze sklepów ma inny wygląd i całkiem inny asortyment.

A wasze ulubione internetowe sh ? 




blouse - second hand
pants - h&m %
shoes - blowfish via sarenza.pl
sunglasses - giant vintage
bicycle basket & tricks- LoVelo


13 komentarzy:

  1. fajnie wyglądasz:) jesteś mistrzem łączenia deseni!!
    pozdrawiam
    a.

    OdpowiedzUsuń
  2. zajerzyste spodnie. Uwielbiam takie i za takie uwielbiam H&M

    już od dawna Cię śledzę i będę to robić dalej, dodaję do obserwowanych

    PS> bardzo pozytywna fryzurka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw, lubimy dużo wzorków na raz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stylizacja, uwielbiam łączenie wzorów :) Zakochałam się w tym miejscu, gdzie robiłaś zdjęcia, a rower jeszcze dodaje dodatkowego uroku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki na pewno się przyda.

    a tymczasem zapraszam do mnie na aukcje SH
    fotograf11
    http://dejvishop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kroku plus kropki? nieee, jak dla mnie nadmiar tego :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bluzka jest cudowna!
    I to miejsce ma taki specyficzny nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całe połączenie jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger