INTRAGRAM PHOTS


 Oto moja pierwsza dawka zdjęć Instagram, można mnie na nim obserwować, mój nick @divanaurlopie.

A tak przy okazji , proszę Was o głosy w konkursie , wszystkie informacje dostępne w poprzednim wpisie TUTAJ.
Wszystkim głosującym bardzo mocno dziękuję :)

(aby powiększyć zdjęcie, wystarczy w nie kliknąć)


Biblis , w oczekiwaniu na pociąg / niedzielny summer time / lody o smaku orzechów włoskich / summer time bez słońca


najwygodniejsze buty ever / Burstadt / pociągiem do pracy , czyli pocieszna gazeta i kawa w kartoniku / R.korzystający z mego roweru ;)


Burstadt / Kornelia lubi to co słodkie / jedna z wielu ciekawych ścian / poranne śniadanie o 06:00 , czekając na kolejny pociąg z pracy..


sobotni wypoczynek po pracy / stópki stópki i najlepsze skarpety ever / takie tam widoki z mojej pracy / i jak to uczyliśmy pływać Kornelię ;)

k

marshmellow fluffy <3 / zakupowy lans w nowej koszuli R. / pociągiem o 04:00 do pracy /w mojej pracy sprzedają najlepsze kanapki, do wyboru z szynką bądź serkiem, każda z dodatkiem sałaty , pomidora i sosu czosnkowego, albo wersja fast , z dodatkiem sznycla / frikadeli ;)


pociągowo / czekolada Ritter Sport <3 / wycieczki rowerowe na zakupy to nasze nowe hobby / zakupy


śniadanie w pracy / pociągi i dalej pociągi / kolejna smakowita letnia nowość czekolady ritter sport / alarm w pracy o 03:00 :D


3 komentarze:

  1. ło,jak to się fajnie czyta i ogląda.
    ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie pracujesz>? jako fotograf?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger