Lykke Li - I Follow Rivers (The Magician Remix)


Na rower najwygodniej jest zabrać ze sobą nerkę. Jest to bardzo wygodne i praktyczne. Poprzednio woziłam się z moją starą nerką panitopoprawi, niestety w pracy nie chcący się popsuła i czeka na wszycie nowego zamka. W zastępstwo przyszła nerka EkoRRe, można je kupić na kilku portalach, bądź po prostu napisać na facebooka.

Mój rower przeszedł drugą fazę , ma już nowe chwyty na kierownicy. Pozostało nam jedynie go pomalować. Już nie mogę doczekać się efektu końcowego ;)


I jeszcze jedno, do jutra można głosować na mnie w konkursie, na którym bardzo mocno mi zależy, do 1 miejsca brakuje mi 4% głosów, dlatego jeżeli macie chwilkę zagłosujcie na mnie po przez wciskanie guziczka ABSTIMMEN przy zdjęciu MONIKA AUS WORMS.







blouse - second hand
pants - chicnova
bag - ekoRRe
shoes - blowfish via sarenza.pl
ring - retro futuro
bicycle basket & tricks- LoVelo

18 komentarzy:

  1. Kiedy przeczytałam pierwsze zdanie "Na rower najwygodniej jest zabrać ze sobą nerkę" przeraziłam się , bo pomyślałam o prawdziwej nerce. chyba oglądam za dużo filmów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi przypominasz Florence Welch, szczególnie w tej fryzurze i okularach.

    OdpowiedzUsuń
  3. obledna stylizacja i ten rower- tez chce taki

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    http://kawkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjemna stylizacja, ładnie :)

    pozdrawiam i zapraszam:
    http://monique-rehmus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna bluzeczka. Zapraszam do siebie-

    http://glamourfashionlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. so pretty!
    xoxo Sienna
    www.fashionintheair.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, różne wzory i kolory :) Czekam na efekt pomalowanego roweru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz Monia :) muszę sobie kupić w końcu nerkę

    OdpowiedzUsuń
  9. wpadłam przypadkiem i szczerze mówiąc jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego stylu. odważnie łączysz elementy pozornie do siebie niepasujące a mimo to nigdy nie zaliczasz wpadki (; dodaję do ulubionych i na pewno będę tutaj regularnie wpadać!
    / zojah

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje, no i z rowerem w tle ! Dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem i bardzo mi zależy na propagowaniu jazdy w mieście i w normalnych ciuchach - im bardziej stylowych tym lepiej :) pozdrawiam i dodaje do ulubionych !
    Mieszczuchy na rowery !

    OdpowiedzUsuń
  11. też chcę takie chwyty.
    i ty też chwytasz me spojrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. a hamburgu, ale od pazdziernika monachium :)

    OdpowiedzUsuń
  13. www.lenka-store.pl6 sierpnia 2012 10:56

    Ta nerka trochę mnie przeraziła! :)
    Rower - pochwalam jak najbardziej!
    Szerokich dróg :)

    Pozdrawiamy,
    Lenka-Store

    OdpowiedzUsuń
  14. $wietne kolory!
    Supr wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz,masz piękny kolor włosów. Ten koszyk dodaje uroku temu rowerkowi :)
    Ps. Kiedy będą wyniki losowania?
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wyniki pojawiły się niedawno w notce konkursowej. :)

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger