NEW IN:

Nowości w mojej szafie, co prawda już przyszły jakiś czas temu ale dopiero teraz miałam czas aby je pokazać.
Wspominałam na facebooku, że nie mogę oprzeć się sandałom Irregular Choice z obcasem w kształcie loda i tak się właśnie stało, że zostały przecenione prawie o połowę.Wzięłam je! Uwielbiam tą firmę za dziwaczne buty, które są 100% w moim stylu i za ich piękne opakowania. Pamiętacie moje poprzednie złote botki, które zamówiłam kilka miesięcy temu? 

FOR HEAVENS SAKE PLEASE JUST BUY ME. ITS WHAT YOU WANT AND WHAT I WANT.

I moje dwie nowe torebki. Duża pakowna torebka, nie mam takiej a myślę, że będzie bardzo przydatna, pomieści bardzo dużo.

Druga torebka jest w całkowicie odmiennym stylu, jest mała i kolorowana. Firma Irregular Choice po za butami ma również w ofercie torebki i portfele.






10 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu, ale zawsze lubiłam oglądać posty z zakupami, czasem są lepsze niż te ze stylizacjami :) Ta kolorowa torebeczka- śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. lodowe buty-mniam.
    uważaj na lodożerców!
    ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ja uwielbiam Twoje torebki *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. te sandały są świetne! cudne! Koniecznie opowiadaj gdzie je kupiłaś!!! w krk?
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  5. Sandały kupiłam tutaj - http://www.sarenza.pl/irregular-choice-may-contain-nuts-s332-p0000049154

    :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger