16 komentarzy:

  1. bardzo fajne:) podobasz mi się w tej odsłonie! a naszyjnik jest cudowny, chętnie bym taki przygarnęła:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje ulubione botki są także moimi ulubionymi Twoimi botkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny naszyjnik, bardzo dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. www.lenka-store.pl29 sierpnia 2012 10:53

    Ale cudnie wyglądasz :) Naprawdę naszyjnik jest genialny :)

    pozdrawiamy,
    Lenka-Store

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja nie mogę..ale cudownie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. zajefajny naszyjnik:) mam już pomysł na moją musztardową koszulę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula i naszyjnik - przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing look! Orange + cobalt blue are definitely my go-to colors for fall and I adore those scarf print shorts.

    http://anni-dot-elle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. oj, bardzo stylowo! kciuk w górę

    OdpowiedzUsuń
  10. noooo...! koszula (jej fason i kolor!) są przecudne! i do tego ten naszyjnik.. totalnie mnie rozwaliło. chcę! :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger