Wygnieciona koszulka Angry Birds *.*

Od dłuższego czasu panuje trend noszenia adidasów na koturnie. Jako , że należę do super modnych szatniarek , przecież nie mogło zabraknąć ich w mojej szafie, a raczej półce z butami. Żart. Po prostu mi się podobały.
Widziałam wiele ciekawych propozycji serwowanych przez różne strony internetowe, np: Limonkowe ASH ,
Bufallo bądź Le Temps Des Cerises , te zrobiły na mnie największe wrażenie. 
W chwili obecnej ganiam w swoich zielonych i szczerze z ręką na sercu, są bardzo wygodne !!

Tak, wiem, mam wygniecioną koszulkę.

Przypominam o konkursie - > tutaj.





angry birds shirt - oasap
necklace - Mika Kośka
jeans - h&m
shoes - heppin
sunglasses - giant vintage

22 komentarze:

  1. Jaram się takimi butami i szczerze mówiąc, nie miałam pojęcia, że Heppin takie ma. Zawsze kojarzyłam ich jednak z ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszulka. Buty jeszcze mnie nie przekonały, ale podkreślam - jeszcze - bo z niektórymi nowościami długo się oswajam.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty:)zakochałam się w kolorze:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. a można wiedzieć ile centymetrów ma koturn w butach? :)
    i podoba mi się torebka bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koturn jest bardzo bardzo niski, na oko wydaje się być wysoki ;) niestety nie wiem ile ma wysokości :)

      Usuń
  5. świetne są - najładniejsze, jakie do tej pory widziałam. nie przekonują mnie takie, które mają kilka kolorów czy gumową białą podeszwę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaa!! chcę taką koszulkę, jest boska!! a co do butów, to też mam podobne i jestem zachwycona, bo można w nich chodzić bez przerwy, nogi nie bolą, a jednak te dodatkowe kilka centymetrów się ma :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubie jakos zielonych rzeczy a te twoje buty tak dobrze wygladaja! no i wciaz zazdroszcze tej koszulki;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzkę dorwałaś obłędną. :P
    Fajnie komponują się te buciki:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabyś powiedzieć czy te buty są wygodne i nadają się do codziennego biegania? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam 'pendrajwa' takiego,jak ten ptak z twojej bluzeczki ;p
    a ty jak zwykle,cudnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie jestem przekonana do adidasów na koturnie. Pozdrawiam www.harezgagabriela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka jest świeeeetnaaa :O a buty mi osobiście niezbyt leżą, ale może się to zmieni (jak w przypadku Lit, których na początku nie znosiłam,a teraz jestem ich posiadaczką - oczywiście nie oryginalnych, tylko tych ze stylowebutki.pl :)). Zapraszam do mnie, handmade'owy blog :) http://izowyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. thanks for visiting my blog love, definitley going to follow you! seriously obsessed with those shoes!

    xo-Leila

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio choruję na takie beżowe buty! Całość świetna! ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh my word...teal wedge sneakers?
    I am in love with your shoes!! *_*
    Haha, they're perfect, really adore this outfit

    Enter to win a gift certificate to Rire Boutique!
    Trendy Teal

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się bluzka i naszyjnik. A do takich butów chyba nigdy się nie przekonam. Nie przemawiają do mnie ani trochę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. I love this look! The colour of your shoes looks amazing!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger