KOLEKCJA JESIEŃ-ZIMA SARENZA.

Od kilku dni zwlekałam z tym wpisem, chcę wam przedstawić nowości z kolekcji jesień-zima , które można upolować na stronie sarenza.pl .
Wybrane modele butów są moimi faworytami, niekoniecznie, które bym nosiła.
W tym sezonie króluje burgund, brązy, klamry, paski, przesyt złota , lakierki i dużo dużo innych..
Motywy azteckie czyli tegoroczny hit, styl boho , frędzle i wzorki .
W oko wpadł mi również brokat, już od jakiegoś czasu rozglądam się za brokatowymi jezzówkami .
Same zobaczcie i oceńcie, swoje typy zaznaczyłam czerwonym X a które wy byście nosiły?





 


 

23) MIISTA UNA 



 
33) UNDERGROUND Blitz



10 komentarzy:

  1. 16,26,27,32 cudne są
    zapraszam na http://sciana-jak-marzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o cholera, ale buty! czemu ja nigdy nie byłam na tej stronie… ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. niektóre są naprawdę genialne! 20 podoba mi się najbardziej : )

    zapraszam na klaaudbook.blogspot.com ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, my... number 3, 4, 5, 7, 9, 15, 16, 20, 28 and 33 please :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 2 7 8 20 23 24 te są najlepsze. Chciałabym mieć chociaż połowę tego ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger