MY FAVORITE JEWELRY

 Kilka dni temu pisałam o butach, dzisiaj przyszła pora na kolejną rzecz, którą kochają kobiety a mianowicie o biżuterii. Jeszcze miesiąc temu nie wiedziałam, ze sklep 21diamonds ma swoją Polską stronę. Na niemiecką wersję tego sklepu trafiłam rok temu, zamówiłam wtedy ten naszyjnik.

Poniżej przedstawiam Wam moje ulubione błyskotki wraz z podpisami, abyście nie musieli przeszukiwać całego sklepu w poszukiwaniu pierścionków, naszyjników, kolczyków bądź bransoletek.

Pierścionki noszę bardzo rzadko, lubię je, wybieram zawsze w odcieniu złota (niekoniecznie prawdziwego) bo czuję, że pasuje mi bardziej niż srebro. Mam zielone oczy i rudy włosy, to chyba wszystko wyjaśnia.

Jedni mówią , że złoto postarza i jest tandetne.Ja czuję się w nim bardzo dobrze. Złote kolczyki, pierścionki, naszyjniki i bransoletki. Mam tylko kilka naszyjników w odcieniu srebra i przyznam , że bardzo dawno je nosiłam.

A jaką Wy lubicie biżuterię? Znaleźliście wśród biżuterii swoje perełki?


 1) Leaf
2) Leaf
4) Leaf
5) Leaf
7) Exoal


 11) Tokyo Jane
12) mint



  20) Tokyo Jane

7) mint
11) Justwin
12) Pilgrim

15 komentarzy:

  1. ja uwielbiam pierścionki !!!

    z pokazanych nr 5 i 6 najbardziej

    naszyjnik z neonem -21

    no i kolczyki nr 7 i 10 !


    a tak w ogóle to uwielbiam biżuterię !!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne te błyskotki. Ja mam mnóstwo róznej bizuterii w domu, największe zamiłowanie mam do dziwnych rzeczy pierscionki chrabąszcze itp

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio stosuję biżuteryjny minimalizm w noszeniu, ale posiadać nadal lubię ;D grunt, żeby to srebro było!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna biżuteria obserwujemy???

    OdpowiedzUsuń
  5. amazing!!
    xoxo Sienna
    www.fashionintheair.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy, wszystko mi się podoba *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa biżuteria :) Ja jeszcze jakiś czas temu nie nosiłam w ogóle złota. Do czasu, aż dostałam złoty pierścionek zaręczynowy, a teraz noszę złotą obrączkę, więc trochę się chciałam przestawić. A teraz jakoś tak bardziej złoto przyciąga moją uwagę w sklepach :) Już się chyba od tego nie uwolnię :D :D :D I też coraz więcej biżuterii w tym kolorze robię. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great jewelry, rings and necklaces are amazing!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak każda kobieta kocham błyskotki, taka ze mnie sroka ;D A z tym złotem, że tandeta? Może i są dziwacy, którzy tak twierdzą, ale nie wiem co bym zrobiła bez niego jako dodatku do stylizacji. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.personaldress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 13 pierścionek
    21 wisiorek
    moje favoryty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie zapraszam - http://modaluxx.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger