PINK JACKET / RÓŻOWA MARYNARKA

Do tej pory bardzo miło wspominam słowa mojej koleżanki , która wiele razy prosiła mnie abym odsprzedała jej moją różową wy-przepinaną marynarkę ;) Ale jak mogłabym to zrobić, skoro tak bardzo ją kocham. Fakt faktem, ostatnio bardzo rzadko było noszona.  

Nie pamiętam już czy o tym pisałam ale w zeszłym miesiącu kupiłam kilka nowych rzeczy na jesień, m.in. ponczo, sweter i te buty ;) Od kilku sezonów szukałam tego modelu, ale jakoś żaden nie odpowiadał cenie, moje kosztowały 20 €.

Podobne można znaleźć tutaj firma Clarks Orginals, posiada więcej kolorów i wzorów . 
Jeżeli szukacie nieco tańszej wersji Clarsks , znajdziecie ją tutaj.

Osobiście mogę polecić ten typ butów, są wygodne i w sam raz na jesień.

A wy jak przygotowujecie się na tegoroczną jesień ?







jacket - second hand
pants & t-shirt - oasap
shoes - tkmaxx 20 €
necklace - Mika Kośka
sunglasses - giant vintage


20 komentarzy:

  1. wow !!!

    świetna ta marynarka !!!
    i znów ta piękna bluzeczka w serce :))))

    tylko spodnie mi się nie podobają :(
    a buty do mnie nie przemawiają, ale zależy co kto lubi :))


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki tłuściutki kocur!:) Buciki fajne jak najbardziej na tak:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku kocham tę marynarkę <3 a dwa pierwsze zdjęcia są zajebiaszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ty masz chyba ze sto par butów :)
    nie wiem skąd i gdzie ty wyłapujesz takie orginalne, kolorowe kąski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty:-)bardzo świetne i całość też rewelacja.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, ale pozytywny set! całość komponuje się idealnie, spodnie boooskie!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia <3 super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały outfit jest pooprostu genialny<3
    Uwielbiam Twój styl:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarka przewspaniała, ja również bym jej nie sprzedała, nawet gdy wisi w szafie cieszy oko! W ogóle wszystko masz w tym zestawie piękne: koszulkę, spodnie, buty, nawet skarpetki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna kolorystyka!:)i te spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie WOOOW! MIAZGA! Obserwuję i zapraszam http://www.love-drug-fashion.blogspot.de/ :*

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się podobają spodnie. są prześwietne. a takie buty od lat uwielbiam.

    ach! i jak będziesz chciała sprzedać tę koszulkę… to wiesz. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kobieto, jak Ty mnie zachwycasz! < 3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw, lubię takie kolorowe stylizację, broszki, przywieszki dodają calej stylizacji kropki nad "i"

    OdpowiedzUsuń
  15. a Ty dalej na full kolorowa, aż miło mi się robi. spodnie są mega i buty kolorem idealnie dobrane do nich :) skarpetki wywalić!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajnie! i koci język idealnie dopłenia całości ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cały czas podtrzymuję ofertę kupna, ze spodniami w pakiecie najlepiej! :)*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger