ŻYCIE ROZPISANE NA ROLE

Pamiętacie moją czarno tunikę , którą dostałam od Suhu fashion wraz z zaproszeniem na fashion week do Berlina ? Wraz z początkiem jesieni przypomniałam sobie o niej. Tym razem postawiłam na przypasanie jej brązowym paskiem i kolorowymi rajstopami, które ożywiły stylizację.

Serdecznie dziękujemy Panu Wincerowi, za udostępnienie pleneru na zdjęcia, o czym na całe szczęście nie wiedział ;))

 










poncho - tkmaxx
dress - suhu fashion
necklace - ishineaccesories
tights - retro futuro
bag - moo studio
belt - top secret %
sunglasses - giant vintage
shoes - jonak
earring - house of mima

32 komentarze:

  1. Genialna torba!!!
    Ale i cała stylizacja jest ciepła (i dosłownie i w przenośni)

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudnie *_*
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. tunika świetna, idealnie pasuje do tych wzorzystych rajstop. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rajtki świetnie pasują.
    a torebka jest przesłodka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny look!!!
    Rewelacyjne rajstopy...;p;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wyglądasz. Tunika bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całośc bardzo fajnie ze sobą gra! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bardzo, bardzo ciekawie! :) Moją uwagę zwraca szczególnie ta torba - chyba do tej pory nie widziałam podobnej. Super;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To będzie chyba jedna z moich ulubionych Twoich stylizacji! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna torebka :) w ogóle bardzo ciekawa stylizacja :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. i love this look. the cape is brilliant :D

    xx m

    thisishowwerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny look !!!

    świetne ponczo !

    ale to torebka mnie powaliła....
    jest niesamowita !


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion




    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz fenomenalnie :)).

    P.S. Zapraszam Cię do mnie na konkurs- do wygrania naszyjnik/kolia H&M !:)


    OdpowiedzUsuń
  14. zabójcza sukienka! wyglądasz w niej idealnie!
    www.personaldress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam przekonana, że to legginsy! Rajstopy świetnie uzupełniają się z ponczo! Ale torba!!! <3 marzenie! tylko jak dla mnie, nie ten kolor :)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham każdy element tego zestawu, jest genialny! ,3

    OdpowiedzUsuń
  17. fenomenalna wicha ...a pan Wincer penie z checia postawilby taki strach na wroble :/

    OdpowiedzUsuń
  18. a to ponczo? jeeeeezu jakie zajebiste! ja byłam tylko raz w życiu w tkmaxx, ale chyba się tam wybiorę raz jeszcze. choć tam zawsze tłok okropny i bałagan... no ale to ponczo wow jest warte takiej wyprawy, może też najde coś fajnego:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś świetna...bez dwóch zdań.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie: transsexualtsar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się po prostu w tym poncho i torebce ! Genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. dobre to je. a okulary najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  23. hey I love this look! I've featured you in my trends post which you can view it at www.sarahloves.co.uk

    Sarah x
    sarahloves.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger