13 komentarzy:

  1. Rewelacyjne poncho :)

    Zapraszam: http://bbsbeautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie to wszystko wygląda .. spodnie i buty najlepsze *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponczo chętnie bym Ci ukradła :) ale ogólnie cała stylizacja zrobiła na mnie ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG!you look stunning!adortable outfit <3 love your shoes!

    OdpowiedzUsuń
  5. Love it ! Awesome hair and outfit!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna torebka!! masz swietną fryzurę,ta krótka grzywka bardzo Ci pasuje!!

    OdpowiedzUsuń
  7. cała stylizacja ideał jak dla mnie ideał!!!!

    a inspiracje? ja nie lubie. bo natykam się na setki takich postów, zdjeć, stron itd itp. ale też nie przeszkadzają mi - w sumie ciekawa jestem, co inspiruje Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger