ELKA

Mało kiedy spotykamy na ulicy dziewczynę, która chętnie łączy ze sobą spódnicę z adidasami. W moim wydaniu jest to połączenie kwiecistej spódnicy z różowymi adidasami. Jako,że mamy jesień, jednego dnia chłodną, drugiego cieplejszą nie oszczędzam na rajstopach i warstewkach. Pod czarną ramoneską kryje się koszulka z nadrukiem Królowej Elżbiety, na niej różowa kamizelka w cętki a na samym wierzchu gruba kwiecista chusta vintage z rosyjskim akcentem. Mój typowy misz masz.

aha.. zauważyliście czarny naszyjnik ? To kolejny prezent od Suhu (niemiecko-tajwańskiej projektantki).  

pees. Na facebook'u Sashki trwa konkurs, w którym do wygrania są koszulki.
Więcej tutaj.







spódnica i chusta - retrovintageshop.pl
rajstopy - happy socks
buty - new balance
ramoneska - zara
t-shirt - sashka.pl
kamizelka - second hand
torebka - irregular choice via sarenza.pl
naszyjnik - suhu fashion
rękawiczki - szaleo.pl

20 komentarzy:

  1. wyglądasz cudownie i przepięknie !!!

    uwielbiam takie niebanalne połączenia !

    piękna spódnica
    i chusta !!


    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mistrzyni niebanalnych połączeń!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś wpadłam na Twój blog przypadkowo, od tamtej pory z wielka chęcią sprawdzałam Twoje stylizacje ;)
    Jednak od pewnego czasu moim zdaniem te stroje wyglądają jak dobór przypadkowych ubrań i dla mnie nie wygląda to dobrze.
    O ile kiedyś te wzory, kolory.. wszystko mimo różnorodności pasowało do siebie,
    o tyle teraz jak dla mnie jest to wszystko totalnie niegrające ze sobą.
    I nie odbieraj tego jako krytykę, tylko moją ocenę Twojej 'przemiany'.
    Dla mnie osobiście wcześniej było lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko spoko, ale naszyjnik jest bombowy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze to jest nieziemska stylizacja:D dawno takiej czadowej nie widzialam:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Twoje nietuzinkowe zestawienia. Spódnica jest przepiękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś JEDYNĄ OSOBĄ NA ŚWIECIE, która wygląda świetnie w takich zestawieniach typu "misz masz" !
    zawsze jestem onieśmielona ilością / intensywnością / przepychem Twoich zestawów!
    rewelacyjnie jak zawsze :))

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  8. masz naprawdę ciekawy styl, dodaję do obserwowanych :)
    ten naszyjnik jest cudowny, chętnie bym Ci go podprowadziła :D rajtki i adidasy też świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy miszmasz:) podoba mi się! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. i bardzo dobrze zrobiłaś !
    to połączenie mi się podoba.. może i troche zabawnie ale nie szaro. Coś innego wprowadziłaś na ulice ;)
    po za tym new ballance zawsze spoko !

    piona

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz mi na osobe która lubi posłuchac dobrej muzyki. dobrze kombinuję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że możesz mieć rację ;) kiedyś używałam lastfm http://www.lastfm.pl/user/cherrycolla (stare dzieje)

      Usuń
  12. Nasrane i naje bane.. Okropność, bezsensowne połączenie wzorów. Dobra jedynie koszulka! Nie kombinuj tyle..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger