GOLD SHOES

Tego sezony królują dwa kolory: burgund i moro. Na ulicach i blogach modowych wyraźnie można to zauważyć. Mnie udało się wyprzedzić modę już rok temu, kiedy zakładałam burgundowy sweter lullabylov (tutaj dla przypomnienia). Jednak przy ostatnim buszowaniu po sklepach nie mogłam oprzeć się rajstopkom w kropki. Kolor mnie bardzo urzekł, cena tym bardziej (3euro za dwie pary rajstopek).
Co do stylu militarnego, widziałam wylew zdjęć na blogach dziewczyn w militarnych przydużych kurtkach bądź kamizelkach. Mi się to całkowicie nie podoba, wszystkie stylizacje wyglądają prawie identycznie, szkoda, bo lubię indywidualność. Ja postawiłam na sukienkę w stylu militarnym, dopasowaną z odstającą baskinką (kolejny hit lata 2012). Zawiązywana z tyłu na kokardkę. Aby dodać smaku, założyłam złote buty Irregular Choice na przeźroczystym obcasie. Kapelusza miało nie być, jednak pogoda taka a nie inna zmusiła mnie aby schronić świeżo wyprostowane włosy ;) Naszyjnik to prezent od niemiecko-tajwańskiej projektantki Suhu.














sukienka / dress - maxclondon.com 
rajstopy / tights - h&m
buty / shoes - irregular choice via sarenza.pl 
torebka / bag - second hand
kapelusz / hat - retrovintageshop.pl
naszyjnik / necklace - suhu-fashion.com
pierścionki / rings - vintage / retrofuturo
jacket - oasap

17 komentarzy:

  1. są faktycznie niesamowite! szalone i niepowtarzalne - irregular choice love!
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  2. super stylizacja, tylko wyrzuć te buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to te buty uwielbiam nad wszystko , więc nie , nie wyrzucę tych butów :)

      Usuń
  3. Nice shoes! They look almost vintage!

    OdpowiedzUsuń
  4. pasuje do CIebie taka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojj za dużo, niestety mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz! Każdy detal. A buty zjawiskowe, zauroczyły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazwyczaj dość ciekawie łączysz wzory i kolory, lubię twoje miszmasze, jednakże czasem jest za dużo wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rude włoski <3 ...a kurteczka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka i buty! jak dla mnie za dużo się dzieje ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz boską torbę, jestem zaskoczona, że takie cudeńko znalazłaś w second handzie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger