MOJE ŻYCIE BĘDZIE INNE

Za każdym razem, gdy stoję przed wyborem butów idzie mi co raz gorzej. Chciałabym mieć dosłownie wszystkie pary butów, które mi się podobają. Było tak z wyborem botków, szpilek na lato, szpilek do sukienki , adidasów i nie obyło się bez jęczenia nad kaloszami. Początkowo chciałam mieć Huntery , po czym szybko się ocknęłam i wybrałam oficerko-kalosze U.S. Polo.

Zawsze podziwiałam taki styl, marynarka w kratę do tego przyległe spodnie i oficerki.
Dzisiaj możecie podziwiać moje długie włosy i nowy naszyjnik ;)

A jeśli ciekawi was co u mnie , zapraszam - glutemwmorde.blogspot.de










jacket - odkrywka
t-shirt chcę psocić - familove
necklace - 21diamonds.pl
jeans - h&m
bag - katsu.pl
ring - vintage & fashionfreak

18 komentarzy:

  1. Piękna marynarka!!!ślicznie ci w dłuższych włoskach;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. okropny podkład i róż. postarza Cię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie wygladasz pieknie :) bardzo podoba mi sie outfit!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kalosze świetne :) Twoja stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna marynarka !!!

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna oldchoolowa marynarka:) pasuje do Twojej urody! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. co powiesz na ocene którejś ze swoich stylizacji z męskiego punktu widzenia? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie sie podoba taka Monia bez okularow i w tej fryzurze wymiata i rzuca sie w oczy, plus za oryginalnosc oby Nas wiecej takich bylo swiat bylby piekniejszy :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz uroczo <3 na prawdę. Prosimy cześciej w takim klasycznym wydaniu, bo jest Ci tak do twarzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, trochę jeździecka ale to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, marynarka i torebka skradły moje serce :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger