PINK LIPSTICK

Ostatnio torebka katsu chodzi ze mną wszędzie. Jest wygodna i poręczna. Nowością w mojej szafie są te spodnie a w kosmetyczce różowa szminka do ust. Tym razem postawiłam na wygodę i pomykałam w różowych adidasach.
Różowe New Balance to mój ulubiony model butów sportowych :)








marynarka / jacket - h&m %
bluzka / shirt - click fashion
chusta / shawl - second hand
spodnie / pants - vero moda via www.zalando.pl
buty / shoes - new balance via eButy.pl
torebka / bag - katsu
okulary / sunglasses - wszystko po 2,99 -,

20 komentarzy:

  1. torby od Katsu są genialne, marzy mi się tak chociaż z pięć egzemplarzy <33

    OdpowiedzUsuń
  2. ta torebka jest po prostu mistrzowska, chyba sobie sprawię prezent urodzinowy w katsu :>

    OdpowiedzUsuń
  3. UWIELBIAM TWÓJ STYL !
    świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju super, to sa twoje naturalne wlosy, sama je scinasz? Tutaj sa lekko pofalowane rozumiem ze sa tylko umyte, moze powiesz jak o nie dbasz a grzywa zajefajna jak ja zrobilas, i co ile podcinasz? Ogolnie superrrrrrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorów włosów nie jest naturalny, maluję je i podcinam sama. Takie włosy mam po umyciu. Używam różnych odżywek do włosów bardzo zniszczonych i farbowanych. Grzywkę podcinam mniej więcej co 2 tygodnie. Dziekuję!

      Usuń
  5. aha jeszcze dwa pytanka czy nadal kupujesz w SH? I jak dbasz o swoja twarz jest piekna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal kupuję w sh ale nie tak często , głównie dlatego że mało kiedy mam czas chodzić po sh. Cięzko mi odpowiedzieć na pytanie jak dbam o swoja twarz, nie maluję się codziennie i to chyba kwestia genów :)

      Usuń
  6. torba jest wyjątkowa! prawdziwy majstersztyk!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna torebka !!
    uwielbiam takie nietypowe torebki !!!

    fajny kolor pomadki !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak fajnie, jak kolorowo:) Do tych butów coraz bardziej się przekonuje, ale sa tak intensywnie lansowane, że chyba nie da sie ich nie polubić:) A marynarkę masz świetną:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wszystko dobrałaś ;) Torba mnie urzekła *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Rerelacyjna torba! Bardzo oryginalna. Pierwszy raz taką widzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Love this!! :D

    http://dressingwithdesire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Torba skradła moje serce! Bardzo chcę ją w mojej kolekcji!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej girl ;d Ta marynarka jest jeszcze w H&M ?? KIedy ją kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger