QUEEN

Koturny, jesienne botki , botki , kalosze , oficerki, kowbojki i wiele wiele więcej. Doliczyłam się prawie pięćdziesięciu par butów. Jak to możliwe? Nie wiem!! Ale prawda jest taka , że chciałabym jeszcze więcej i więcej.

W szafie najbardziej brakuje mi t-shirt'ów. Takich z fajnymi nadrukami. 
Ten który mam na sobie pochodzi ze strony internetowej Sashka. W ofercie mają świetne nadruki, które o wiele lepiej wyglądają w rzeczywistości. Mnie zauroczył nadruk Królowej Anglii.

Całość doprawiłam asymetrycznym swetrem w kolorze musztardy i czarną kurtką/ramoneską zza której wystaje sweter (muszę przyznać, że uwielbiam to połączenie!).

 Jeżeli spodobał Wam się mój t-shirt, zapraszam na facebook'a Sashka.Za chwilę rusza konkurs, w którym do wygrania będzie t-shirt.









jacket - zara
sweater - cudmoda
t-shirt - sashka
necklace - 21diamonds.pl
shoes - dash44
skirt - second hand
bag - moostudio

16 komentarzy:

  1. świetny zestaw:) sweter mój ulubieniec:) a z butami mam podobnie do Ciebie, ciągle mnie coś kusi a szafa się nie domyka :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze szkoda, że i Ty zaczynasz wyglądać jak inne blogerki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe na jakim innym blogu widziałaś taką sama stylizację?

      Usuń
  3. świetna stylówa, nieoczywiste połączenie kolorów... bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna torebka, w ogóle bardzo fajny zestaw, świetny sweter i zaraz przejrzę tą stronę z koszulkami!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wygladasz :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczna bransoletka ! :)
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-bettybizuteria.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się buty i ramoneska *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. no kochana! zainspirowałaś mnie tym strojem. właśnie zastanawiałam się, w czym pójść jutro do pracy, a tu proszę - odpowiedź na tacy ;-) a dylemat butowy rozumiem aż za dobrze - pracuję w sklepie z obuwiem i szczerze mówiąc, najchętniej wykupiłabym połowę asortymentu :-)

    świetna stylówa. pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz zawsze cudowne torebki! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. there are many important information are contain here which i really need to know. people will be benefited for that site. i will tell my other friend to visit that site. thanks for nice posting. please visit @ http://www.guardyangel.com/ for high quality vintage eyewear collection.

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w Twoich butach. Są świetne :)

    zapraszam w wolnej chwili również do mnie
    http://borakalina.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty i obłędna torebka, ale buty chyba bardziej mi się podobają, ogólnie uwielbiam koturny, nawet trampki na koturnie są dla mnie boskie. Ale ten kolor mmm… cudny. Masz też śliczny odcień włosów - sama farbujesz czy biegasz do fryzjera?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger