SHOPPING

To był naprawdę baaaardzo udany dzień. Dzień przed świętem Zjednoczenia Niemiec wyszłam na buszowanie po sklepach i sh.. głównym celem zakupów były prezenty i chęć wyłowienia skarbów z ciucholandów. Czy znalazłam jakieś skarby? OWSZEM!!

Właśnie tego wspaniałego dnia , bujałam się po mieście w nowej( tego samego dnia rozpakowanej) Oasap'owej czarnej militarnej kurtce. Dawno noszonych szarych spodniach z czarnymi wstawkami i ulubionym swetrze z h&m'u (ostatni rozmiar , który po przecenie kosztował 6 € ).









jacket - oasap
sweater - h&m %
pants - ohmyfrock
shoes - U.S. Polo Assn via eButy.pl
bag - moo studio
earring - westrags.de

14 komentarzy:

  1. świetna marynarka i sweter!

    ale i tak najbardziej jestem ciągle zauroczona tą torebką ;0

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion




    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ten płaszczyk, torba już dawno podbiła moje serce

    OdpowiedzUsuń
  3. you bag is awesome, great look love.

    OdpowiedzUsuń
  4. O MATKO! Kurtka całkowicie wymiata!!! Jest naprawdę świetna, bosko domyka cały strój. Uwielbiam takie klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wielbie cie coraz bardziej i pozdrawiam z munchen!

    OdpowiedzUsuń
  6. no proszę pani! kurtka naprawdę zamiata wszystko:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. sweter, marynarka i torebka świetna!
    zresztą wszystko tu mi się podoba!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger