SPACE INVADER

Każdy dobrze wie, że każdej jesieni i zimy królują warstwy.Są pewne zasady dotyczące ubierania się na cebulkę ale czy ja je przestrzegam? Nie za bardzo. Ważne, że gdy zakładam coś, muszę po prostu czuć się w tym swojo. Tym razem postawiłam na połączenie wzorzastych legginsów z długą koszulą
(uwaga, pamiętajmy aby nie nosić zbyt krótkich koszulek/koszul bądź swetrów do legginsów,nie wygląda to zbyt estetycznie). Do tego musztardowy sweter oversize połączony z kraciastą marynarką. A na sam wierzch dla uzupełnienia moja ulubiona chusta z rosyjskim akcentem. Dodatkiem jest torba w kształcie głowy lwa Katsu.

ps.biorę udział w konkursie, jeżeli podoba Wam się moja stylizacja, byłabym wdzięczna za oddanie na nią głosu TUTAJ.





marynarka / jacket - odkrywka
sweter / sweater - cudmoda
chusta / shawl  - retrovintageshop.pl
koszula / shirt - no name
legginsy / leggins - straight-banana.de
buty / shoes - jonak via sarenza.pl
torebka / bag - katsu

19 komentarzy:

  1. i like your style...really inspiring
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  2. zarówno tu, jak i w konkursowej stylizacji - CAŁA TY!
    zagłosowałam, życzę powodzenia :))

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mozna kupic legginsy w tym sklepie? Prowadza sprzedaż internetową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Legginsy można kupić tutaj http://www.funnylegs.de/ :)

      Usuń
  4. legginsy świetne, ale mega mistrzowska to jest torba! marzenie! :D
    a co do legginsów i za krótkich bluzek... myślę, że to nie jest zasada, że jak założyć bluzkę krószą niż tunika, to będziesz wyglądać nieestetycznie. zależy to od wielkości tyłka i wyglądu legginsów, jeśli są jednolite to zazwyczaj wygląda niezbyt fajnie nawet przy tyłku idealnym, ale jeśli mają jakieś wzory, nadruki, to one często odwracają uwagę od tyłka i nieestetyczności takiej stylówy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. yeeeah :) podoba mi się :)
    a na widok leginsów każdemu informatykowi zakręci się łezka w oku :))))) to się nazywa poruszać modą mężczyzn ;-))))

    http://notonlytie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz co? jesteś NIESAMOWITA i z każdym nowym postem przekonuje sie o tym coraz bardziej.
    jesteś mieszanką kolorów i wzorów, nie przejmujesz sie niczym, nic cie nie blokuje. WSZYSTKIE dziewczyny prowadzące tego typu blogi jak założą pomarańczową bluzkę pod szary sweter to mowia jakie to one są odważne i kolorowe. NIECH SOBIE POOGLĄDAJĄ CIEBIE. jesteś ewenementem na tym rynku i bede brać z ciebie przykład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie strasznie sttrrrasznie mi miło!!! :) Dziękuje!!

      Usuń
  7. Amazing look dear, i really love your shirt¡
    http://lilbourne.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. Legginsy są zjawiskowe, ale ta lwia torba powaliła mnie na kolana!!! Wspaniała :D

    PS. Zapraszam do mnie - mam dziwną kosmetyczną zagadkę do wyjaśnienia...

    OdpowiedzUsuń
  9. mam słabość do tej torby, więc każdy zestaw z nią jest dla mnie genialny! Sweter, koszulę - uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie jak zawsze :) Ta torba jest strasznie urocza ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome!!! Love the shoes, they are genious!!!;))
    Xx



    Ps. Let us know if you would like to follow each other
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger