1/11

Pamiętacie jak ubrałam się kilka dni temu, ciepły kożuszek, Timberlandy i czapka. Dzisiaj pogoda odwróciła się i było jak w początkowej fazie jesieni. Wtorkowe wyjście na lumpy zaliczam za udane. Dzisiaj chwalę się dwoma nowymi zdobyczami, m.in: szaro-różowy sweterek i torebka pochodzą z wtorkowych łupów. 
Sweterek służy mi jako sukienka, ma dobrą długość ale w razie czego noszę pod nim krótkie spodenki. Z rajstopami hold me tights tworzy idealne zestawienie kolorystyczne. A z kowbojek nie mogę zrezygnować. Uwielbiam je! Na wierzch moje jedyne i ulubione ponczo z futerkiem.









ponczo / poncho - tkmaxx
sweter / sweater - second hand
naszyjnik / necklace - ishinyaccesories
okulary / sunglasses - wszystko po 2,99-,
rajstopy / tights - hold me tights
buty / shoes - jonak via sarenza.pl
torebka / bag - second hand

21 komentarzy:

  1. Rajstopy przyciągneły całą moją uwagę - niezwykle oryginalne!
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rajstopy są niesamowite, nawet gdybyś do nich nic nie założyła- byłabyś w pełni ubrana!
    Świetnie wyglądasz, bardzo oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponczo jest magiczne! ;) A rajstopy strasznie oryginalne! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. no przegenialnie.. uwielbiam cię!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rajstopy wygrywają!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. a u mnie dziś deszcz.
    ale miałam beret w panterkę i koturny.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba "dwiema", a nie "dwoma" :P
    rajstopy bezbłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny sweter !!!
    i te rajstopy...


    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow .! Jestes niesamowita .!! Uwielbiam wszystko z tego zestawu .! <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  11. suuuper:)
    rajstopy są genialne:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajecznie wyglądasz! Obejzałabym się za Tobą na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dodajesz takie wesołego koloru jesieni :-) ! kolorowy ptaszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. o ja, o ja, o ja! Sweter *.* chcę taki sam, identyczny, jest przepiękny! :O
    I to poncho, kurde! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Awesome outfit! And I love your hair:)

    http://theprintedsea.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger