11/11

Kilka dni temu pisałam Wam o moich zakupach w sklepie westrags.de . W poprzednim wpisie miałam na sobie golfową sukienkę w paski. Dzisiaj chwalę się spodniami za które zapłaciłam 11 euro. Uwielbiam ten sklep i ich przeceny. Na dodatek mają szeroką szlufkę do której zmieścił się nowy pasek z sh. Na wierzch założyłam sweterek w aztecki wzór i kraciastą marynarkę. Odświeżyłam również moje zimowe kominy z których wyszperałam zeszłoroczny musztardowy przeplatany w warkocz komin!! :)












marynarka /jacket - odkrywka
sweterek / sweater - oasap.com
spodnie / jeans - westrags.de
buty / shoes - tkmaxx
torebka / bag - vintage forever
szalik / shawl - szaleo.pl
okulary / sunglasses - giant vintage

19 komentarzy:

  1. Love your hair!Love your hair! Your face looks so bright and of right shape because of those short bangs! :) Also loving your loop braided scarf!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny komin, świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek i komin śliczne, a zestaw jak zawsze kolorowy i pomysłowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komin zdecydowanie gra główną rolę ;p I jeszcze Twoja genialna fryzura! ;)
    Pozdrawiamy, Donna i Kejt

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejj jak super pozytywnie! Wszystko mi się podoba: sweter, marynarka, szal - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia , piękne kolory, szal to mój faworyt.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjecia!

    sprawdz również śliczne sukieneczki z eko skórką !!! polecam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ niesamowity ten komin, przepiękny splot!
    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja lubię jak się śmiejesz ;*
    torebeczka fajna i buty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zakochana w szaliku :)
    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mam słabość do Twojego komina i połączenia jego z marynarką <33

    OdpowiedzUsuń
  12. Taką Cię lubie najbardziej! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny komin! pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknisty zestaw *_*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger