15/11


 Jestem nieco poirytowana nadchodzącą zimą z czym wiąże się krótszy dzień. Popijając gorącą herbatę i przegryzając różanego pączka staram się skleić tutaj kilka drobnych zdań. Dzisiaj chcę Wam pokazać, że można połączyć ze sobą kwiecistą letnią spódnicę z kraciastą dużą koszulą. Jeżeli już mowa o koszuli, pochodzi z szafy mojego chłopaka. Uwielbiam podkradać mu ubrania, gdy tego nie widzi ;)
Grube rajstopy, w kowbojkach grube skarpetki i można śmiało śmigać.

Sarenza z każdym dniem ma co raz ciekawe buty, w chwili obecnej nadal wybieram pomiędzy oxfordami a kolejnymi kowbojkami. Gdy już je zamówią i dotrą do mnie na pewno się nimi pochwalę!








koszula / shirt - new yorker (men)
spódnica / skirt - second hand
rajstopy / tights - happy socks
torebka / bag - second hand
sweter / sweater - indressme.com
naszyjnik / necklace - no name
kolczyki / earring - vintage
buty / shoes - jonak via sarenza.pl

22 komentarze:

  1. Uwielbiam Ludzi, którzy wyglądają tak pozytywnie w porze jesienno-zimowej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię Twój styl, a ta grzyweczka jest po prostu urocza :)

    zapraszam: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=567123

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się zimą, grube rajty wszystko załatwią :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. NICE COLORS!!! nice outfit :)

    besos,

    Fiorella


    -----> www.fashionrella.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wow - ale oryginalnie. :) podoba mi się, bo swój własny, ciekawey styl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. hi, beautiful!
    love not only colors but also textures!

    http://www.ninathecat.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz i masz świetną fryzurę! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bardzo pozytywnie!!! Energia aż tryska! Rajty załatwiają sprawę. Zresztą te Twoje są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku! Jak kolorowo! :) Koszula świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie koszuli i spdnicy, a ten sweterek to taka wisienka na torcie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. znów kolorowo i pozytywnie:) podoba mi się! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mistrzyni łączenia faktur, wzorów i kolorów!!! Super

    OdpowiedzUsuń
  13. ogromnie podoba mi się Twój styl!łączenie ubrań genialne...aż miło popatrzeć :)
    chętnie będę tu zaglądać, obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Monia-pierwsze co pochwalę,to odnowioną stronę-ho ho ;)
    i ładnie ci w żółtym.

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna spódnica ,poluję na taką *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny look!

    http://themalestreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. widzę, że tgwój chłopak ma budowę zbliżoną do twojej... jakby ja ubrała koszulę mojego, to w ramionach byłaby 2 razy szersza niż ja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chłopak jest o mnie 3 razy większy, koszula ma rozmiar L i przyznam , ze jest na mnie za szeroka ale odpowiednio podwinięte rękawy i w niej śmigam ;)

      Usuń
    2. aaaaaa! no chyba, że to odpowiednie zabiegi wokół koszuli... bo na zdjęciach wygląda naprawdę na mały, jak na faceta, rozmiar :P

      Usuń
    3. To tylko efekt zdjęć :) Ale przyznaję się,że wolę szersze koszule niż te dopasowane, inaczej nie mogłabym się wygodnie zgiąć/zgarbić i wykonywać wiele czynności ;)

      Usuń
  18. nasrane i n a j e b a n e.

    OdpowiedzUsuń
  19. wielbie cię coraz bardziej a te wszystkie kolory i wzory

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger