17/11

W zeszłą niedzielę nastąpiło otwarcie lodowiska w Worms. Rok temu jeździłam po raz pierwszy na łyżwach i jak na pierwszy raz szło mi nawet ok, oczywiście gdy lodowisko było prawie puste. Boję się jeździć przy tych wszystkich szalonych dzieciakach, zaraz myślę , że wjedzie we mnie a ja zaliczę glebę i załamię rękę -_-' . W zeszłą niedzielę nadarzyła się okazja, bym mogła założyć nową czapę zimową, kupioną na przecenie w jakimś internetowym sklepie przy zamawianiu zegarka dla R. Uszatka jest mega ciepła, jej kożuszek jest delikatny jak zabawki firmy nici <3 . Tym razem postawiłam na połączenie męskiej kraciastej koszuli ze spodniami w pepitkę i czerwoną czapkę uszatkę. Na wierzch kolejna z ciuchlandowych marynarek, kupiona za niecałe 2€. 

Dodatkowo trochę się pobawiłam i zmieniłam wygląd bloga, ciekawa jestem Waszej opinii na ten temat. Czy jest przejrzyście? Czy może powinnam coś jeszcze zmienić?

Na marynarce mam nowe przypinki o których pisałam na facebook'u. Jeżeli chcielibyście zamówić sobie przypinki z wybranym przez Was zdjęciem, możecie zgłosić się po to do Salmy, która przygotowuje takie przypinki. Cena 3zł/sztuka - salma_86@tlen.pl 

















marynarka / jacket - second hand
koszula / shirt - new yorker
spodnie / pants - vero moda via www.zalando.pl
buty / shoes - tkmaxx
czapka / cape - coutie
torebka / bag - indressme.com
naszyjnik / necklace - no name 
przypinki / badges - salma_86@tlen.pl 3zł/szt.

14 komentarzy:

  1. rozumiem, że napisanie "pipetka" zamiast "pepitka" to zabieg celowy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohhh, tak się rozbiegłam z wpisem, że podczas poprawiania błędów nakierowałam na złe słowo -_-'' dzięki za poprawkę!

      Usuń
  2. bardzo śliczny zestaw! taką Cię lubię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest ładnie, przejrzyście, a nagłówek mnie zauroczył. :D Sama chętnie bym taki sobie sprawiła. :P
    Przypinki są świetną sprawą, już nawet pisałam na facebooku, że jak będę przy kasie, to na pewno jakieś zamówię. ^^ A muszę przyznać, że Twoje są genialne.
    Strasznie uroczo wyglądasz w tej czapie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Złoty łańcuch do kraciastej koszuli to rewelacyjny pomysł! A do tego bardzo ładna krótka grzywka - też mamy do takich słabość. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam twojego bloga. Masz tak świetny styl że ilekroć tu wchodze to czuję się jak wieśniara - taki kontrast jest między nami ;) idealnie łączysz stroje ze sobą ! Gdyby każdy na ulicy tak dobrze wyglądał to było by weselej i kolorowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się najbardziej boję dużych panów na nartach :D:D:D:D
    Koszula i czapa i keep calm suuuuper!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam zawsze obawy, że się przewrócę i ktoś mi przejedzie po ręku :O
    świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula<3 Zapraszam do mnie na nowy post http://all-ab0ut-me.blogspot.com/2012/11/the-housewarming-party.html :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo dobry chłopięcy zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz boska czapę i koszulę, mm <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger