28/11

Świąteczne jarmarki pootwierane, światełka na ulicach porozwieszane, gwiazdy pozawieszane..
Świąteczne prezenty popakowane, całe szczęście bo nie lubię tych tłumów w sklepach i autobusach z wielkimi siatami. A wy już zaopatrzyliście się w prezenty dla bliskich ? Jeśli nie, polecam mój post dotyczący prezentów na wszelkie okazje. - click

Jeżeli chodzi o ponczo, zakładam je dość często co widać po zdjęciach. Temperatura nie przekracza minus stopni więc dlaczego nie. Dla wszystkich maniaków second handów, ciucholandów , vintage shop'ów zapraszam do konkursu, który odbywa się w poprzednim wpisie!! ;)





ponczo / poncho - tkmaxx (podobne dostępne tutaj)
sweter / sweater - h&m %
torebka / bag - second hand
spodnie / pants - new yorker %
buty / shoes - marisha via eButy.pl
beret / cap - h&m %

15 komentarzy:

  1. kocham ten jarmark! ponczo piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ponczo ;]. Ja, niestety, nie mam jeszcze prezentu dla NIKOGO dlatego powoli wpadam w panikę, gdyż zawsze 1 grudnia miałam już wszystko przygotowane ;[
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny styl :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://monique-rehmus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. AAAAA! Oddaj butki! :)
    Super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się ta stylizacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja uwielbiam Twoje włosy i urodę :) W tym ponczo możnaby było się do Ciebie przytulić, na pewno znajdzie się jeszcze miejsce dla jednej jak nie dwóch osób :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne ponczo i ciekawy wygląd :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. super !

    tez mam te spodnie :))

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)
    u mnie konkurs - do wygrania buty ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świąteczne prezenty masz już popakowane? Wow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mam wszystko przed czasem po kupione i po pakowane ;)

      Usuń
  10. Bardzo inne lecz bardzo piękne :).


    Dopiero co założyłam bloga, więc będę Ci wdzięczna jak do mnie zaglądniesz i wyrazisz swoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i spodnie i poncho super, świetnie wyglądają razem zestawione:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger