Bones

Nie wiem co dzisiaj mogę napisać, może to, że od bardzo dawna marzyłam o zwykłej bluzie adidas.
Okazja natrafiła się gdy wyszła kolekcja Jeremy Scott'a a w niej wiele kolorowych bluzek, kurtek ale moją uwagę przyciągnęła czarna bluza z nadrukiem kości.
Halloween za nami ale w takiej bluzie chodzić można przez cały rok!








bluza / blouse by Jeremy Scott - superstar-originals.pl
tunika / tunic - new yorker
torebka / bag - second hand
rajstopy / tights - hold me tights
koturny / wedges - marisha via eButy.pl
naszyjnik / necklace - 21diamonds.pl

27 komentarzy:

  1. uwielbiam motyw kości (jak na dziecię urodzone w halloween przystało :D), więc bluza mi się strasznie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam Twojego bloga w obserwowanych od dawna, ale muszę przyznać, że na niego nie zaglądałam i to był mój wielki błąd. Jesteś bardzo interesującą osobą i masz świetny styl. Muszę to wszystko nadrobić :) Bluza cudna, świetny szalik i Ty wyglądasz prześlicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny zestaw, bluza jest mega. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz idealnie, kochamy Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za motywem kości, czaszek itp. nie przepadam, ale buty i rajstopy to Ty masz szałowe. Gratuluję za to odważnego połączenia wzorów, które zawsze u Ciebie podziwiam, bo ja jestem w tym temacie dość zachowawcza:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Zjawiskowy z Ciebie stwór, tworzysz takie zróżnicowane pod względem wzorów i kolorów kompozycje :)
    pokochałam te rajtki od pierwszego wejrzenia, gdzie można je kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) rajtki dostępne są - http://hold-me-tights.com/ :)

      Usuń
  7. Cool look ! love your jacket and dress !

    http://www.universeandyou.com.br/

    xoxo from Japan

    OdpowiedzUsuń
  8. kozacka! W połączeniu z tuniką kojarzy mi się z meksykańskimi czaszkami ze święta zmarłych ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak! boski zestaw :D
    a ja mam pytanie odnośnie tuniki - to nowa kolekcja?
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to nowa kolekcja :) kosztowała 16 euro :)

      Usuń
  10. Jezuuu jaka śliczna *.* zastanawiam się nad kupnem i mam takie pytanie. Jaki to rozmiar i gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rozmiar M , kupiona - http://superstar-originals.pl/ :)

      Usuń
  11. Takiego Adidasa da się lubić. :>

    OdpowiedzUsuń
  12. A jak długo szła do Ciebie bluza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Półtora tygodnia od zaksięgowania pieniędzy na koncie :)

      Usuń
    2. Wow JA JUŻ CZEKAM 3 miesiące i nic ...

      Usuń
    3. Dziwne! Proponowałabym Ci skontaktować się z nimi w sprawie wyjaśnienia sytuacji.

      Usuń
    4. Robie to cały czas i najprawdopodobniej przyjdzie około tygodnia :/ TROCHE ZA DŁUGO

      Usuń
    5. Jeśli tak piszą to tak powinno być, ja na to nic nie poradzę, nie jestem właścicielką sklepu.

      Usuń
  13. Cały czas się z nimi kontaktuję i niby przyjdzie jakoś w tygodniu :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger