love

W ostatnim czasie przeglądając nowości sklepowe wpadło mi w oko wiele perełek, które baaaardzo chciałabym mieć w swojej szafie! 
Jak zwykle firma Irregular Choice mnie potrafiła zaskoczyć! Czerwone sznurowane botki bardzo na tak! Nie wiedząc czemu przypominają mi o filmie Alicja w Krainie Czarów.
Obok botków znajduje się wspaniała barokowa sukienka, w takim połączeniu chętnie siedziałabym przy stole w Wigilijny wieczór.
ps. To nie są zestawy, po prostu w losowy sposób połączyłam ze sobą ubrania i buty ;)

Chciałam Wam również przypomnieć o wpisie z propozycjami na prezenty świąteczne. Za kilka dni dodam kolejny wpis, znalazłam kilka fajnych perełek , które nadają się na prezenty. Niebawem Mikołajki, dlatego myślę, że warto pomyśleć o prezentach. Ja wczoraj zapakowałam już swoje ;) > click <


  botki - Irregular Choice / sukienka - romwe / kurtka - Ochnik
 kurtka - asos / plecak - mellow yellow / marynarka - romwe
 sukienka - romwe / buty - jonak / kapelusz - Mühlbauer
peleryna - romwe / koturny - Iron First / kapelusz - Mühlbauer

Mam nadzieję, że któreś z tych rzeczy znajdą się w mojej szafie. 


 

6 komentarzy:

  1. Barokowa sukienka jest boska! Chyba ja sobie zamowie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka z 1. rzędu, sukienka z 3. i cały 4. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wczoraj się naoglądałam nowych mnodeli Irregular i niestety są poza zasięgiem portfela :(((
    Masz jakieś dojścia do nizszych cen?
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje jedynie dojście do niższej cenny to spoglądanie na stronę sarenza.pl i czekanie na wyprzedaże. Każdego tygodnia modele różnych firm są na wyprzedażach, dlatego wolę poczekać i kupić np 2 pary niż wydać cały hajs na jedną pare ;) ale gdybym miała jakieś żniżki, chętnie pochwalę się nimi na blogu! pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Fajnie to wszystko prezentuje się ;)
    zapraszam
    http://biale-czy-czarne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger